پنج‌شنبه 3 آگوست 2017 - 6:42

برلیانس کراس (C3) به بازار آمد

برلیانس کراس (C3) ازجمله محصولات خانواده برلیانس تولیدی در شرکت پارس خودرو است که باتوجه به امکانات، قابلیت‌ها و جذابیت‌های خود می‌تواند نظر مشتریان را در بازار معطوف خود سازد.

مراسم رونمایی و ورود به بازار خودرو برلیانس کراس (C3) باحضور مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران ارشد، معاونان و جمعی از مدیران شرکت های گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از سایپانیوز، در این مراسم ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو در سخنانی اظهارکرد: از دو سال پیش تاکنون برنامه توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا مبتنی بر تولید و عرضه سالیانه یک محصول جدید به بازار بوده که در این زمینه موفقیت‌های بزرگی نصیب مجموعه شده‌است.

وی افزود: خودرو برلیانس کراس (C3) از جمله محصولات خانواده برلیانس تولیدی در شرکت پارس خودرو است که باتوجه به امکانات، قابلیت‌ها و جذابیت‌های خود می‌تواند نظر مشتریان را در بازار معطوف خود سازد.

مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو تصریح‌ کرد: تمرکز تولید محصولات برلیانس در شرکت پارس‌خودرو براساس تصمیم‌های کلان گروه خودروسازی سایپا اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌های دقیقی که در این خصوص صورت گرفت نشان داد که این تصمیم، درست و اصولی بوده‌ است.

آقامحمدی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر طیف وسیعی از قطعات مورد استفاده در محصولات برلیانس در داخل کشور تولید می‌شود که بیانگر توانمندی‌ها و قابلیت‌های مجموعه قطعه سازی و خودروسازی داخلی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، خط‌مشی گروه خودروسازی سایپا را برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در زمینه توسعه محصول عنوان‌ کرد و گفت: شرکت پارس‌خودرو در مسیر اجرای این برنامه در سایه تلاش کارکنان خود، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو در خاتمه تاکیدکرد: تولیدات آینده شرکت پارس‌خودرو نیز مانند محصولات کنونی در چارچوب‌های کیفی تعیین شده و برخوردار از بالاترین سطوح استانداردی تولید خواهند شد.

در ادامه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم با اشاره به زحمات نمایندگی‌های فروش سایپا گفت: خروج خودرو پراید از سبد تولیدات گروه سایپا، فعالیت نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش را با دشواری همراه خواهد کرد، اما همکاران مجموعه سایپا در شبکه فروش، با تلاش و پشتکار فراوان همچون گذشته موانع را از سر راه برخواهند داشت.

رضا تقی‌زاده در خصوص تولید و عرضه خودرو برلیانس کراس (C3) اظهارکرد: برلیانس کراس (C3) به‌زودی از طریق سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به فروش خواهد رسید.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: در دوران تحریم‌ها شرایط همکاری با طرف‌های خارجی به‌گونه‌ای بود که توان گسترش سبد محصولات را نداشتیم، اما امروز می‌توانیم سبد محصولات را گسترش دهیم و در آینده هر سال دست کم دو محصول جدید خواهیم داشت؛ ضمن این‌که پلت‌فرم‌هایی که در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا به همت متخصصین این شرکت طراحی شده‌است، زمینه‌ای برای فعالیت‌های مهم گروه سایپا در آینده هستند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1660
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)