شنبه 5 آگوست 2017 - 18:26

اجرای طرح کددار کردن گوشی تلفن همراه؛ شاید مهرماه

به گفته واعظی، هرکدام از شرکت های دست اندرکار زمانی را نیاز داشتند که کمترین آن چهار ماه بود و اکنون ۲ ماه آن گذشته است؛ بنابراین طرح هیچ مشکلی ندارد و اجرا می شود.

اجرای طرح کددار کردن گوشی تلفن همراه؛ شاید مهرماه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد طرح کددار کردن گوشی های تلفن همراه (رجیستری) هیچ مشکلی ندارد و امید است مهرماه به مرحله اجرا وارد شود.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از ایرنا، محمود واعظی عصر شنبه در حاشیه دیدار وزیران اقتصاد ترکیه، قطر و تایلند در موزه ارتباطات تهران افزود: روش های مختلفی برای طرح کددار کردن گوشی های تلفن همراه وجود دارد که ابتدا یکی از این روش ها پیش از امسال انتخاب شد بود و پس از تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت آزمایشی به اجرا درآمد اما در عمل با مشکل روبرو شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: این طرح پس از روبرو شدن با مشکل کنار گذاشته شد و ما منتظر ارایه طرحی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با مشخصات کامل بودیم.

واعظی افزود: طرح جایگزین ارایه و دهه سوم خرداد مناقصه ای با ارزش نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال برگزار شد که تامین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری را شامل می شود.

وی اضافه کرد: هرکدام از شرکت های دست اندرکار زمانی را نیاز داشتند که کمترین آن چهار ماه بود و اکنون ۲ ماه آن گذشته است؛ بنابراین طرح هیچ مشکلی ندارد و اجرا می شود.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1878
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)