سه‌شنبه 8 آگوست 2017 - 1:31

پیشگامی بانک صادرات در نوسازی ناوگان سنگین

با پرداخت مبلغ ٧/۵٢٠ میلیارد ریال، ۴ هزار دستگاه (دستگاه کشنده اسکانیا و ٢ هزار دستگاه تریلر) نوسازی به شبکه حمل‌ونقل کشور افزوده می‌شوند.

بانک صادرات ایران با شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای پرداخت تسهیلات نوسازی و جایگزینی ناوگان باربری جاده‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور افزایش ایمنی جاده‌ای، جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست و صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت، تفاهمنامه‌ای با شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای مدت ٢ سال (سال‌های ٩۶ و ٩٧) برای نوسازی و جایگزینی ناوگان باربری جاده‌ای امضا کرد.

براساس تفاهم‌نامه مذکور مقرر شد با پرداخت مبلغ ٧/۵٢٠ میلیارد ریال، ۴ هزار دستگاه (دستگاه کشنده اسکانیا و ٢ هزار دستگاه تریلر) نوسازی به شبکه حمل‌ونقل کشور افزوده شوند.

بر اساس این گزارش، وفق تفاهم‌نامه یادشده تا ٨٠درصد قیمت خرید یک دستگاه کشنده اسکانیا تا سقف ٣/٢٠٠ میلیون ریال و یک دستگاه تریلر تا سقف ۵۶٠ میلیون ریال (جمعاً مبلغ ٣/٧۶٠ میلیون ریال) در قالب عقود مرابحه، اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی ماشین‌آلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور حداکثر ٧ سال و نرخ سود تسهیلات یادشده مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار ١٨درصد (٩درصد سهم متقاضی و ٩ درصد سهم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای) است و همچنین خودروهای مورد نظر حداکثر به مدت ٢ سال توسط شرکت مجتمع صنعتی ماموت گارانتی و به مدت ١٠ سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2027
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)