پنج‌شنبه 10 آگوست 2017 - 21:52

قیمت دلار و سکه در تهران کاهش یافت

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۴۴ هزار و ۸۴۷ ریال و قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال اعلام کرد.

صرافان ارز و سکه امروز (پنجشنبه) هر دلار آمریکا را با ۲۰ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز، ۳۸ هزار و ۱۱۰ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۱۱ هزار و ۵۰۰ ریال افت قیمت ۱۲ میلیون و ۲۱۹ هزار ریال فرختند.

به گزارش نگاه اقتصادی، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی‌های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۵ هزار و ۵۹۰ ریال رسید که در مقایسه با چهارشنبه ۱۰۰ ریال کاهش نشان می دهد.

همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۹ هزار و ۶۳۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از کاهش ۹۰ ریالی قیمت آن است.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۴۴ هزار و ۸۴۷ ریال و هر یورو را ۳۸ هزار و ۲۴ ریال اعلام کرد.

* مسکوکات طلا

برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال معامله شد، همچنین هر نیم سکه با کاهش پنج هزار ریالی، ۶ میلیون و ۳۵۵ هزار ریال به فروش رفت.

هر قطعه ربع سکه طلا با کاهش پنج هزار ریالی سه میلیون و ۷۵۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با ۱۰ دلار و ۱۰ سنت افزایش در مقایسه با چهارشنبه، یک هزار و ۲۷۹ دلار و ۵۰ سنت اعلام کرد.

همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۷۲۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با دیروز ۹ هزار و ۱۶۰ ریال افزایش داشته است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2170
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)