پنج‌شنبه 4 می 2017 - 17:26

کلنگ احداث دو مدرسه جدید بانک اقتصادنوین به زمین زده شد

احداث دو مدرسه جدید نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران در روستای رزاب سروآباد مریوان و روستای افراسیاب حسین آباد سنندج آغاز شد.

همزمان با اعیاد شعبانیه و روز معلم، کلنگ احداث دو مدرسه جدید بانک اقتصادنوین با هدف توسعه دانایی به زمین زده شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، طی دو مراسم جداگانه و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه دانایی، احداث دو مدرسه جدید نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران در روستای رزاب سروآباد مریوان و روستای افراسیاب حسین آباد سنندج آغاز شد.

در آیین کلنگ‌زنی این مدارس جمعی از مقامات و مسئولین استان‌ کردستان، مقامات بانک اقتصادنوین و تعدادی کثیری از دانش‌آموزان و اهالی این روستاها حضور داشتند.

بانک اقتصادنوین با موافقت سهامداران تاکنون در مناطق محروم کشور مدارس متعددی احداث کرده که این اقدامات از سوی سایر بنگاه‌های اقتصادی به عنوان الگو مورد توجه قرار گرفته است. این بانک در کنار حضور موثر در بازار پولی و مالی کشور، در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات موثری داشته که ساخت مدرسه در مناطق محروم از جمله اقدامات مهم و تعیین کننده این بانک در این بخش به شمار می‌رود.

تاکنون با احداث مدارس بانک اقتصادنوین در مناطق محروم استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، گیلان، خراسان جنوبی، هرمزگان، سمنان، کرمان، زنجان، مازندران و خراسان شمالی فرصت علم آموزی در محیط مناسب برای فرزندان این سرزمین فراهم شده است.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2374
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)