سه‌شنبه 23 می 2017 - 18:51
ریيس هيات مديره بانک اقتصادنوين در جمع سرپرستان شعب مناطق عنوان کرد:

ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات

دولتی با تاکید بر تقویت بهداشت اعتباری و کاهش مطالبات معوق بانک خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی دقیق مشتریان قبل از اعطای تسهیلات به منظور جلوگیری از ایجاد مطالبات معوق، از عوامل موثر در کنترل مطالبات و کاهش نسبت مطالبات معوق است.

با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های سال ۹۶، نشست مشترک رییس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با مدیران امور شعب و حقوقی، سرپرستان مناطق شعب سراسر کشور و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، سیامک دولتی، رییس هیت مدیره این بانک در این نشست گفت: در سال جاری باید فکر جدید و همت عالی داشته باشیم تا وضعیت بهتری را در بانک تجربه کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده همکاران در دست‌یابی به وضعیت بهتر اظهار داشت: موفقیت هر سازمانی در گرو انگیزه پرسنل است، اگر پرسنل ناراضی باشند، موفقیت سازمانی حاصل نمی‌شود، در حالی که همکاران می‌توانند با تلاش و انگیزه خود بانک را در مسیر توسعه قرار دهند.

دولتی با اشاره به اینکه پرسنل باید به افزایش منابع به عنوان وظیفه اصلی‌شان در شعبه بنگرند، بر جذب منابع بیشتر و اهمیت در تدوام موفقیت بانک تاکید کرد و افزود: هر موفقیتی نیازمند همدلی است و این همدلی می‌بایست در تمامی شعب به وضوح احساس شود و پرسنل صف و ستاد به نحو شایسته با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.

رییس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با تاکید بر تقویت بهداشت اعتباری و کاهش مطالبات معوق بانک خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی دقیق مشتریان قبل از اعطای تسهیلات به منظور جلوگیری از ایجاد مطالبات معوق، از عوامل موثر در کنترل مطالبات و کاهش نسبت مطالبات معوق است.

وی همچنین لزوم بازنگری در شرح وظایف اداره نظارت در مدیریت اعتباری را از راه‌های جلوگیری مطالبات عنوان کرد.در این نشست مدیران امور شعب و سرپرستان مناطق و روسای منتخب شعب تهران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسایل مطرح شده پرداختند.

در ادامه جلسه رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین نیز طی سخنانی ضمن تشریح آخرین وضعیت خدمات و محصولات این شرکت در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، در خصوص نحوه افزایش تعامل با شعب بانک و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت به ویژه در زمینه دستگاه‌های پایانه فروش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2387
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)