سه‌شنبه 22 آگوست 2017 - 17:53

آغاز تعامل نوین کانون وکلا با رسانه‌ها

تاکید بر تامل سازنده با رسانه‌ها برای تبیین حقوق شهروندی، کمک به افزایش دانش حقوقی اقشار جامعه و همچنین ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق‌تر از خدمات کانون ازجمله مواردی بود که ضرورت آن از سوی مدیران رسانه‌ای در جلسه طرح شد.

نخستین نشست تخصصی هم اندیشی مدیران کانون وکلای دادگستری مرکز و مسئولین رسانه ها با هدف تعامل نوین با رسانه برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از روابط عمومی کانون وکلا، کنفرانس تخصصی تعامل دانش بنیان کانون وکلای دادگستری مرکز و رسانه ها با هدف بررسی نقش روابط عمومی در توسعه پایدار، فرصت ها و چالش های اطلاع رسانی حرفه ای از خدمات و توانمندی های کانون، ارتباطات موثر با مطبوعات، خبرگزاری‌ها و صداوسیما با حضور رییس هیأت مدیره کانون، نمایندگان کمیسیون روابط عمومی و جمعی از صاحبنظران و مسئولین رسانه ها در حوزه ریاست کانون وکلا دادگستری مرکز برپا شد.

امیر حسین آبادی ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه اصحاب رسانه در راستای رسالت ارزشمند خبرنگار گفت: من سالهاست با رسانه ها ارتباطات خوبی داشته و دارم اما نیاز به ارتباطی زیرساختی، هدفمند و دوسویه بین کانون وکلا و رسانه های کشور هستیم.

رییس کانون وکلای مرکز در ادامه تاکید کرد: رسانه ها می توانند به ارتقای جایگاه وکلا در افکار عمومی کمک کنند و صد البته در جهت اطلاع رسانی در زمینه مبارزه با تخریب چهره وکیل که در این سال ها متوجه وکلا بوده می توانیم از جامعه رسانه ای کشور در جهت صیانت از مقام شامخ وکیل کمک بگیریم.

* ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در مجتمع قضایی توسط کانون وکلا

وی افزود: در حال حاضر کانون وکلا با ارایه خدمات رایگان مشاوره ای در مجتمع های قضایی و همچنین استقرار در مراکزی که مراجعین به دستگاه قضا نیاز به کسب اطلاعات و کمک دارند، اقدامات قابل تاملی داشته است که اطلاع رسانی دقیق و همه جانبه در صورت همراهی اصحاب رسانه با کانون وکلا ممکن خواهد شد.

در ادامه نشست، مجید طلیمی، مشاور عالی رسانه ضمن تاکید بر نقش رسانه ها به عنوان مهم ترین ابزار در توسعه پایدار اظهار داشت: روابط عمومی نوین، پرچم دار توسعه فرهنگ و آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین یافته اند و هم اندیشی های تخصصی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت وکیل در ایران اسلامی امروز طراحی و تدبیر شود.

تاکید بر تامل سازنده با رسانه ها جهت تبیین حقوق شهروندی، کمک به افزایش دانش حقوقی اقشار جامعه و همچنین ضرورت اطلاع رسانی دقیق‌تر از خدمات کانون از جمله مواردی بود که ضرورت آن از سوی مدیران رسانه ای در جلسه طرح شد.

قابل ذکر است؛ تداوم این جلسات با حضور مدیران ارشد کانون و رسانه های تاثیر گذار کشور به عنوان راهکاری جهت ایجاد تعاملی سازنده بین کانون وکلا و رسانه های کشور مورد تاکید قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2508
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)