دوشنبه 4 سپتامبر 2017 - 1:31

افتتاح چهار کارخانه دیگر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت‌های پلیمر پاکت پرند زاهدان، صنایع غذایی فروغ سبز خزر، آرا سلولز فارس و ملات خشک آندیا زنجان با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره‌برداری رسیدند.

شرکت صنعتی آرا سلولز فارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.

به گزارش نگاه اقتصادی، شرکت آرا سلولز فارس که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز قرار دارد با تولید ورق کارتن و کارتن با تسهیلات ۷ میلیارد تومانی برای ۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

بنا به این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت کرده است.

شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر نیز ازجمله طرح‌هایی بود با تسهیلات سرمایه ثابت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی و تسهیلات سرمایه در گردش ۸۰۰ میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری رسید.

محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر که در شهرک صنعتی سفید رود استان گیلان احداث شده، انواع فرآورده های لبنی است و برای ۴۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان گیلان پرداخت کرده است.

در همین ایام، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان نیز طی مراسمی با حضور محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس‌جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

در این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، فرماندار زاهدان و جمعی از مسئولان صنعتی و اقتصادی استان نیز در آن شرکت داشتند مدیرعامل شرکت ضمن اعلام این که شرکت پلیمرپاکت پرند زاهدان به عنوان یکی از اولین کارخانجات استان توانسته است از منابع ارزی صندوق توسعه ملی بانک صنعت و معدن استفاده نماید ، از حمایت بانک صنعت و معدن قدردانی کرد.

این شرکت که پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید می کند از ۶ میلیارد تومان تسهیلات ثابت بانک صنعت و معدن و ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان در شهرک صنعتی زاهدان احداث شده و با بهره برداری از آن برای ۱۶۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شد.

همچنین با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ملات خشک آندیا زنجان طی مراسمی با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، درویش امیری استاندار زنجان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از مقامات سیاسی و اقتصادی استان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

این شرکت که انواع ملات آماده ساختمانی نظیر آب بندی، تعمیراتی، خشک، درزگیری و … تولید می کند از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

شرکت ملات خشک آندیا زنجان در استان زنجان احداث شده و با بهره برداری از آن برای ۵۰ نفر شغل مستقیم ایجاد گردیده است.

گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان زنجان بیش از ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2566
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)