جمعه 22 سپتامبر 2017 - 19:10

فراخوان وزیر برای اعلام نظر درباره تعرفه‌های اینترنت

مشترکین می توانند در صورت تمایل از مدل های قبلی بهره گیری کنند. این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارایه سرویس‌های غیرحجمی است.

فراخوان وزیر برای اعلام نظر درباره تعرفه‌های اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار جدول جدید تعرفه‌های پیشنهادی اینترنت، از مردم خواست تا نظرات خود را در این باره به شرکت مخابرات ایران اعلام کنند.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمدجواد آذری‌جهرمی روز جمعه در صفحه شخصی اینستاگرام خود با قرار دادن این مطلب نوشت: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه های فوق را در مهرماه و برای برخی از استان ها به صورت آزمایشی به اجرا درآورد.

وی با بیان اینکه انتخاب این مدل برای مشترکین اختیاری است، افزوnه است: مشترکین می توانند در صورت تمایل از مدل های قبلی بهره گیری کنند. این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارایه سرویس‌های غیرحجمی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داده است: این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در ۱۰۰ روز اول فعالیت، نهایی و اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشته است: مخابرات ایران بایستی امکان ارایه سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت های اینترنتی نیز فراهم سازد.

آذری‌جهرمی از مردم ایران خواسته نظراتشان را درخصوص این مدل برای لحاظ در جمع بندی نهایی ارایه دهند و افزوده است: ارسال نظرات تخصصی مکتوب به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات نیز مزید امتنان است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2630
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)