چهارشنبه 13 سپتامبر 2017 - 2:02

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان مدیریت صنعتی با شهرداری تهران

موضوع این تفاهم نامه، همکاری و هم‌افزایی توانمندی‌ها در حوزه ارزیابی گزارش‌های مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران براساس لایحه “نظام نامه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی” است.

تفاهم نامه همکاری در حوزه مسئولیت اجتماعی بین سازمان مدیریت صنعتی و سازمان خدمات اجتماعی شهردای تهران ۲۰ شهریورماه در محل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، موضوع این تفاهم نامه، همکاری و هم افزایی توانمندی ها در حوزه ارزیابی گزارش های مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران براساس لایحه ” نظام نامه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی شهر تهران” و سایر موضوعات مرتبط است.

در این تفاهم نامه بر مسئولیت اجتماعی، به عنوان تعهد پیوسته یک سازمان یا بنگاه اقتصادی برای رفتار اخلاق مدار و سهیم شدن در توسعه پایدار از طریق مدیریت پیامدهای اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی تاکید شده است.

همچنین در تفاهم نامه مذکور، بر مسئولیت اجتماعی بعنوان مجموعه وظایف و تعهداتی که یک سازمان یا بنگاه اقتصادی در جهت حفظ و کمک به جامعه انجام می دهد، تاکید شده است.

بنا به این گزارش، محمدعلی محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، این تفاهم نامه را امضا و مبادله کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2683
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)