سه‌شنبه 3 اکتبر 2017 - 21:55

افتتاح ۵ شرکت دیگر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

الگا گندم‌گون، رویا هفت‌آسمان، قابوس‌آجر، خوشه به‌چین و ماد‏کتو استیل پنج شرکتی هستند که در ده روز اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شدند.

الگا گندم‌گون، رویا هفت‌آسمان، قابوس آجر، خوشه به‌چین هیراد و ماد‏کتو استیل کرد پنج شرکتی هستند که در ده روز اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شدند.

* الگا گندم گون

به گزارش نگاه اقتصادی، شرکت الگا گندم گون با ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار پوند تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.

با افتتاح شرکت الگا گندم گون که در استان زنجان احداث شده و بیسکوئیت سبوسدار و کرمدار تولید خواهد کرد، برای ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال می شود.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون حدود ۷۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان زنجان پرداخت کرده است.

* رویا هفت آسمان

شرکت رویا هفت آسمان نیز با تسهیلات ریالی ۱ میلیارد تومانی و تسهیلات ارزی حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.

با افتتاح شرکت رویا هفت آسمان که در استان اردبیل احداث شده و انواع میوه و سبزیجات عمل آوری شده تولید می کند، برای ۹۱ نفر ایجاد اشتغال می شود.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید نیز به صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل پرداخت کرده است.

* قابوس آجر

همچنین شرکت قابوس آجر با ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار یورو تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.

افتتاح شرکت قابوس آجر که در استان گلستان احداث شده و انواع آجر تولید خواهد کرد، برای ۶۸ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان گلستان پرداخت کرده است.

* خوشه به چین هیراد

در همین حال، شرکت خوشه به چین هیرداد با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار یورو تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.

با افتتاح شرکت خوشه به چین هیرداد که در استان گیلان احداث شده و به عمل آوری میوه و سبزیجات به روش انجماد سریع می پردازد، برای ۵۲ نفر ایجاد اشتغال می کند.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان گیلان پرداخت کرده است.

* ماد‏کتو استیل کرد

علاوه بر این موارد، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ماد‏کتو استیل کرد در استان ایلام به بهره برداری می رسد.

برای اجرای این طرح که تسمه بافته شده از سیم تولید خواهد کرد مبلغ ۵ میلیارد تومان تسهیلات ریالی توسط این بانک مصوب شده است.

بر اساس این گزارش، با بهره برداری از شرکت ماد‏کتو استیل کرد برای ۱۲۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

این نیز گفتنی است که صنایع کوچک و متوسط استان ایلام تسهیلاتی بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2822
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)