شنبه 4 نوامبر 2017 - 10:52

ایساکو پابه‌پای زائران اربعین حسینی به کربلا می‌رود

نمایندگی‌های منتخب ایران‌خودرو با اکیپ‌های امدادی در مسیر زائرین عتبات عالیات به‌صورت شبانه‌روزی از ۱۳ تا ۲۱ آبان ماه به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

نمایندگی‌های مجاز منتخب ایران‌خودرو به همراه اکیپ‌های امدادی در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و همدان به ویژه در مرزهای منتهی به عراق، در طرح خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات به صورت شبانه‌روزی از ۱۳ تا ۲۱ آبان ماه به خدمت رسانی خواهند پرداخت.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) گفت: با توجه به افزایش سالیانه زایران کربلای معلا در ایام اربعین و با تجربیاتی که حاصل ارائه خدمات به این عزیزان در سال‌های گذشته بود، در سال جاری ۳۰۰ اکیپ امدادی، برای ارائه خدمات در شهرهای مهران، شلمچه، چذابه و قصر شیرین، نجف و کربلا مستقر شده‌‌اند.

سیدرضا حسینی افزود: این اکیپ‌ها شامل نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی (چادر امداد)، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس است که به فراخور برنامه‌ریزی صورت گرفته به شکل یک شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

وی تشریح کرد: علاوه بر ۲۷ نمایندگی مجاز موجود در منطقه، ۵ چادر صحرایی به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات تعمیرگاهی در این مناطق دایر شده و با تجهیزات و ادوات کامل و حضور نیروهای زبده و ماهر آماده خدمت‌رسانی است. همچنین ۲۹۱ سرویس سیار امدادی در مسیر این سفر مهیای امداد به مشتریان خواهند بود.

حسینی گفت: هم‌زمان با آماده‌سازی و برنامه‌‌‌ریزی استقرار و تجهیز اکیپ‌های امدادی، تدابیر لازم برای تامین و تهیه لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز طرح، پیش‌‌بینی و در هفته گذشته محموله این قطعات به محورهای خدمت‌رسانی ارسال شد.

وی همچنین افزود: با توجه به حال و هوای مذهبی و خاص کشور در این ایام، پیش‌بینی شد که هموطنان در سایر شهرها و اماکن کشور نیز گردهمایی‌های حسینی برگراز کنند و بنابراین نزدیک به ۱۳۰۰ اکیپ امدادی در مسیر سایر شهرهای زیارتی کشور مستقر خواهند شد و به هموطنان خدمت ارائه خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم با بررسی‌هایی که بر نحوه ارائه خدمات در سال‌های پیش انجام شده و اقدامات تعمیمی و تکمیلی صورت گرفته بتوانیم در اربعین سال جاری، با خدمات مطلوب تری زائران حسینی را همراهی کنیم.

مدیر عامل ایساکو اظهار کرد: دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات یا ارائه دیدگاه‌های خود می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند.

وی در پایان گفت: طرح‌‌های ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو در راستای انجام وظیفه خدمت‌رسانی برتر، انجام وظیفه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان اجرایی می‌شود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3096
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)