دوشنبه 6 نوامبر 2017 - 15:38

اعلام نتایج هشتمین قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک‌ انصار

اسامی برندگان از طریق سایت رسمی بانک انصار با وارد کردن شماره مشتری در قسمت نتایج قرعه کشی مرحله هشتم در دسترس سپرده گذاران است.

نتایج قرعه‌کشی مرحله هشتم سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک‌انصار با توجه به اتمام بررسی‌های انجام‌شده، عدم وجود مغایرت‌های قانونی و اطمینان از انطباق شرایط برندگان با مقررات مصوب این مرحله از قرعه‌کشی، درپانزدهم آبانماه اعلام شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، اداره‌ کل روابط‌ عمومی‌ و تبلیغات این بانک اعلام کرد:

«اسامی برندگان خوشبخت قرعه‌کشی مرحله هشتم سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک انصار از طریق سایت رسمی به نشانی www.ansarbank.ir با وارد کردن شماره مشتری در قسمت نتایج قرعه کشی مرحله هشتم در دسترس سپرده گذاران محترم است.

شایان ذکر است که جایزه برندگان این دوره از قرعه کشی شامل ۱۰۰ جایزه هزار میلیون‌ریالی، ۱۰۸کمک هزینه خریدخودروی داخلی هریک به ارزش۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال، ۱۱۸کمک هزینه خریدصنایع دستی هریک به ارزش ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال، ۱۲۸ کمک‌هزینه سفر به عتبات‌عالیات هر یک به ارزش۱۰/۰۰۰/۰۰۰ریال و ۳۳۷۱۳۸ جایزه نقدی هریک به ارزش ۲۰۰/۰۰۰ ریال است.

همچنین یادآوری می شود که سپرده گذاران محترم می توانند با حفظ موجودی و یا افزایش آن، از امتیازات ویژه این بانک در مراحل بعدی قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز بهره مند شوند.»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3157
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)