سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 14:22

بازگرداندن ۱۵ فقره چک حامل از سوی پستچی تهرانی

این پستچی جوان برگ زرین دیگری را به کتاب پر محتوا و با سابقه درخشان امانتداری کارکنان زحمت‌کش شبکه پستی کشور اضافه کرد.

پستچی امانتدار تهرانی پانزده فقره چک حامل را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا کیوان فرید، پستچی منطقه جنوب غرب تهران، هنگام تخلیه و جمع آوری مرسولات از صندوق پستی واقع در خیابان آزادی، تعداد پانزده فقره چک حامل به مبلغ یک میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون ریال را پیدا کرد و برای بازگشت به صاحبش آن را به اداره متبوع خود تحویل داد.

این پستچی جوان با عمل به منشور اخلاقی شرکت پست، برگ زرین دیگری را به کتاب پر محتوا و با سابقه درخشان امانتداری کارکنان زحمت کش شبکه پستی کشور اضافه کرد.

حسین نعمتی، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نیز ضمن اهدای مبلغ ۱۰ میلیون ریال به وی در پیامی از امانتداری این پستچی صدیق تقدیر کرد. در متن پیام تقدیر مدیرعامل آمده است:

«جناب آقای محمدرضا کیوان فرید
همکار محترم منطقه پستی جنوب غرب تهران

به پاس قدردانی از شما همکار مسئول و وظیفه شناس که با تلاش در جهت اعتلای نام شرکت ملی پست اهتمام ورزیده و با روحیه امانتداری، صداقت و همچنین پایبندی به اصول اخلاقی و انسانی موجبات توفیق شبکه پستی را در زمینه ارائه خدمات مطلوب به هم میهنان عزیر فراهم آورده اید این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می گردد.

رجاء واثق دارم تمامی همکارانم در سطح کشور، همواره وجدان کاری، صداقت، امانت داری و خدمت به مردم را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده و تلاش خود را در جهت رضای ایزد متعال به منظور نیل به اهداف متعالی سازمان بکار می گیرند. از خداوند متعال توفیق روزافزون و استمرار خدمات ارزنده تان را در نیل به اهداف شبکه پستی کشور خواستارم.

حسین نعمتی
معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3615
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)