یکشنبه 9 سپتامبر 2018 - 7:34

برگزاری گردهمایی سراسری کارکنان بانک ایران‌زمین در سه استان

گردهمایی سراسری کارکنان بانک ایران‌زمین در استان‌های خراسان رضوی و شمالی و استان یزد برگزار شد.

گردهمایی سراسری کارکنان بانک ایران‌زمین در استان‌های خراسان رضوی و شمالی و استان یزد برگزار شد.

* استان‌های خراسان رضوی و شمالی

به گزارش نگاه اقتصادی، گردهمایی سراسری کارکنان استان های خراسان رضوی و شمالی با حضور حسینی کناروئی مدیریت امور شعب استان ها، مدیر و معاون اجرایی منطقه، روسای شعب استان و دوایر مدیریت و پرسنل شعب مشهد برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی، علی اکبر ریحانی، مدیر منطقه شرحی از جایگاه اقتصادی استان خراسان رضوی و شمالی در بین استان های کشور و ظرفیت های مالی منطقه ارائه کرده و گفت: پرسنل متعهد و خدوم این استان به کرات ثابت کرده اند که در اجرای طرح های مصوب بانک و در مسیر تحقق اهداف تعیین شده از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

حسینی کناروئی، مدیر امور شعب استان ها در ابتدای سخنان خود با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: این مایه افتخار هر سازمان است که پرسنل آن دغدغه ای بجز توسعه ابعاد خدمت رسانی و افزایش سهم بازار، نگرانی دیگری نداشته و حیات خود را در گرو حیات سازمان می دانند.

وی از حاضرین در جلسه خواست تا با بهره گیری از توانمندی نیروی انسانی اقدامی اساسی در افزایش درآمدهای کارمزدی خصوصاً در بخش ضمانت نامه، توسعه بانکداری دیجیتال و… صورت دهند.

در پایان مدیر امور استان ها با اهدای لوح تقدیر از شعب برتر استان تقدیر و تشکر کرد.

* استان یزد

گردهمایی سراسری روسای شعب و کارکنان استان یزد نیز با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استانها، مدیر امور اعتبارات و کلیه روسا و کارکنان شعب و ستاد استان یزد برگزار شد.

در این مراسم هادی قدیمی، معاون عملیات بانکی با اشاره به بازدید از شعب استان یزد به تشریح عملکرد استان در بخش گردشگری و صنعتی پرداخت و گفت: شهر یزد از مراکز مهم گردشگری در کشور و جهان است و به لحاظ صنعتی نیز ۴۵ درصد از کاشی کشور در این استان تولید می‌شود، که نشان از پتانسیل بالای این استان به جهت اقتصادی دارد.

در ادامه پورحسنی، مدیر شعب استان یزد، پس از معرفی استان در بخش های مختلف و قابلیت های شهر صنعتی یزد و فعال بودن بیش از ۳۰۰۰ واحد صنعتی در این استان، به بررسی عملکرد شعب در ۵ ماهه ابتدای سال پرداخت و گفت: با تلاش همکاران از سال ۹۴ شاهد رشد سهم بازار بانک ایران زمین در استان یزد هستیم.

در ادامه حسینی کناروئی، مدیر امور شعب استان‌ها به بررسی نسبت فراوانی شعب استان به نسبت کشور پرداخت و در ادامه سرانه منابع جذب شده به شعب در سطح کشور را مورد بررسی قرار داد و عملکرد استان در بخش‌های یاد شده را مطلوب ارزیابی کرد.

در این مراسم اشاره‌ای به مباحث ارزشیابی و مشکلات رفاهی همکاران، مسائلی عنوان گردید و در مورد جذب منابع جدید در جهت رفع مشکل نقدینگی بانک و تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ابلاغی، رهنمودهای لازم ارائه شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=6555
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)