دوشنبه 3 جولای 2017 - 3:16

ارائه کارنامه بخش صنعت و معدن در دولت یازدهم

بیست و یکمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن در ۱۷ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن زمینه اصلی برنامه روز ملی صنعت و معدن را اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی دانست و از ارایه کارنامه بخش صنعت و معدن دولت یازدهم در آن برنامه خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمدرضا فیاض در نشست خبری وزیر صنعت، معدن و تجارت با اصحاب رسانه، با اشاره به ثبت ۱۰ تیرماه در تقویم رسمی به عنوان روز صنعت گفت: این روز به پیشنهاد مهندس نعمت زاده در دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به روز صنعت نام نهاده شد که پس از ادغام وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن با نام روز صنعت و معدن گرامی داشته می شود.

وی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن در ۱۷ تیرماه امسال، اظهار کرد: ۹ تشکل صنعتی و معدنی کشور شامل اتاق صنایع و معادن و بازرگانی ایران، اتاق صنایع ، معادن و بازرگانی تهران، خانه صنعت و معدن ایران، خانه صنعت و معدن جوانان، خانه معدن ایران، انجمن مدیران صنایع، کنفدراسیون صنایع، سازمان نظام مهندسی معدن و اتاق اصناف ایران در برپایی این مراسم همکاری و مشارکت گسترده ای دارند.

فیاض با اعلام خبر تقدیر از معدنکاران و صنعتگران ممتاز و برگزیده توسط رییس جمهور روحانی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه روز ملی صنعت و معدن افزود: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی محور اصلی برنامه خواهد بود.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن از آمادگی کامل برای برگزاری برنامه های روز ملی صنعت و معدن خبر داد و گفت: از اسفندماه سال گذشته فعالیت ها به صورت جدی آغاز شد که عمده و زمینه اصلی برنامه ارایه کارنامه بخش صنعت و معدن دولت یازدهم خواهد بود.

فیاض با تکید بر لزوم حمایت رسانه ها عنوان کرد: با حمایت رسانه ها به عنوان اهرم و بازوی حمایتی برنامه های سال ۹۶ را بهتر از سال ۹۵ به جلو خواهیم برد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)