دوشنبه 29 اکتبر 2018 - 7:25

حضور فعال شرکت بیمه ایران‌معین در نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۱۸

بیمه ایران‌معین با حضور کلیه مدیران ستادی و رؤسای شعب در این رویداد میزبان بازدید کنندگان و پاسخگوی سوالات آنان بود.

شرکت بیمه ایران‌معین به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌گر در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی امسال پرشورتر و فعال‌تر از سال‌های گذشته در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش (کیش اینوکس ۲۰۱۸) حضور یافت.

به گزارش نگاه اقتصادی، بیمه ایران معین با حضور کلیه مدیران ستادی و رؤسای شعب در این رویداد میزبان بازدید کنندگان و پاسخگوی سوالات آنان بود.

تمایز اصلی غرفه بیمه ایران‌معین معرفی محصولات و خدمات بیمه‌ای، ارائه مشاوره و پیشنهاد متناسب با خواسته‌های مشتریان و ایجاد تعامل با کلیه ذینفعان توسط مدیران ستادی این شرکت بود که در ۴ روز نمایشگاه به طور کامل در محل غرفه حضور داشتند.

بازدید غلامرضا سلیمانی؛ رییس کل بیمه مرکزی، مرتضی بانک؛ رییس شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، مدیران، رؤسا و کارشناسان مناطق آزاد تجاری همچنین مدیران عامل و اعضای هیأت‌مدیره شرکت‌های بیمه از غرفه بیمه ایران‌معین و برگزاری جلسات موجب تعامل بیشتر و پویایی غرفه این شرکت شد و نوید بخش فعالیت‌های جدید با هم‌افزایی و اثربخشی بیشتر بود.

برگزاری جلسه با دانش‌آموزان و دانشجویان با هدف اهتمام بخشی جایگاه صنعت بیمه در جامعه و معرفی خدمات بیمه‌ای و با رویکرد فرهنگ‌سازی بیمه از دیگر برنامه‌های غرفه بیمه ایران معین بود که با مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد کیش انجام شد و با استقبال شرکت‌کنندگان مواجه شد.

در حاشیه این نمایشگاه علاوه بر جلسات بررسی عملکرد شعب با حضور مدیران فنی و روسای شعب، گردهمایی سالانه مدیران ستادی و رؤسای شعب نیر برگزار شد.

محورهای این برنامه هم‌اندیشی و تحلیل وضعیت فروش محصولات شرکت، تقدیر از نمایندگان و شعبه برتر، بررسی پیشنهادها و برنامه‌های آینده بود. همچنین در این گردهمایی معارفه مدیرعامل و هیأت‌مدیره جدید این شرکت نیز انجام شد.

حسن اسلامی‌پناه، مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌معین ضمن ایراد سخنرانی برنامه های خود را با تأکید بر موارد زیر اعلام کرد.

– اهتمام هریک از واحدهای سازمانی بر انجام وظایف خود با رویکرد حفظ جایگاه بزرگترین شرکت بیمه‌گر در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی

– تأکید بر منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های سازمان و افزایش برنامه‌های توانمندسازی و پویایی از طریق آموزش و ایجاد انگیزه

– فعالیت تؤام با نوآوری، وحدت سازمانی و عشق به برند بیمه ایران معین

– افتخارآفرینی برای شرکت توسط تمام ارکان شرکت اعم از منابع انسانی و شبکه فروش

در ادامه این مراسم، حمیدرضا کاوه، عضو هیات‌مدیره این شرکت به ارائه برنامه تنظیمی برای بهبود وضع کسب‌وکار شرکت پرداخت.

وی رعایت عواملی همچون وصول مطالبات، اصلاح پرتفوی، مدیریت بهینه صدور و خسارت و ارتقای سطح سرمایه‌گذاری به لایه‌های سودده را لازمه پیشرفت وضعیت شرکت دانست.

احمد جوادی‌پور، دیگر عضو هیات‌مدیره این شرکت نیز در ادامه به بیان وضعیت بازار و چگونگی توسعه خدمات بیمه‌ای در مناطق آزاد تجاری پرداخت.

در ادامه این گردهمایی نیز علیرضا شباهنگ، معاون فنی شرکت و حسن پایندانی به نمایندگی از مدیران ستادیبه بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان این مراسم از نمایندگان و شعبه برتر شرکت در سال ۱۳۹۶ تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7397
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)