پنج‌شنبه 13 دسامبر 2018 - 17:28

حضور فعال سازمان مدیریت صنعتی در دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری

دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه ۹۷ در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری در روزهای۲۱ و ۲۲ آذر ماه ۹۷ در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ، “آینده‌پژوهی و آینده‌نگاری”، “ارزیابی فناوری”، “هوشمندی فناوری”، “سیاست‌گذاری فناوری و نوآوری”، “نظام‌های نوآوری ملی، بخشی و فناورانه”، “آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فناوری و نقش آن در توسعه پایدار”، “آموزش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری”، “پژوهش در حوزه و مدیریت فناوری و نوآوری” و “دیپلماسی فناوریگ از موضوعات محوری دوازدهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری بودند.

سازمان مدیریت صنعتی، در نمایشگاه جانبی این کنفرانس نیز، ضمن حضور فعال، جدیدترین محصولات و خدمات مشاوره ای و آموزشی خود را در حوزه فناوری و نوآوری ارائه کرد.

در این نمایشگاه که فرصت مناسبی بمنظور معرفی مدلهای کسب و کار آینده به آحاد جامعه بود، آخرین دستاوردها و اطلاعات صنایع و سازمان ها در حوزه فناوری در اختیار متخصصان و عموم علاقمندان قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7599
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)