چهارشنبه 5 جولای 2017 - 1:07

رویترز: فولکس واگن به ایران خودرو صادر می‌کند

ماه آینده به واسطه ۸ نمایندگی شرکت فولکس واگن دو سری از خودروهای تولیدی این شرکت از جمله تیگوان و پاسات به ایران صادر خواهند شد.

رویترز: فولکس واگن به ایران خودرو صادر می‌کند

پایگاه خبری رویترزاز قرارداد کمپانی فولکس واگن و شرکت خودروسازی ایرانی ماموت برای صادرات دو مدل از خودروهای این شرکت به ایران خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی، این پایگاه خبری در ادامه نوشت: برطبق قراردادی که در میان این دو شرکت خودروسازی در ایران و آلمان بسته شده است، ماه آینده به واسطه ۸ نمایندگی شرکت فولکس واگن دو سری از خودروهای تولیدی این شرکت از جمله تیگوان و پاسات به ایران صادر خواهند شد و بنابر گزارش‌های رسیده بیشترین عرضه را در بازارهای پایتخت خواهند داشت.

بنا بر گزارش رویترز، فولکس واگن با این قرارداد پس از ۱۷ سال بار دیگر به بازارهای خاورمیانه راه خواهد یافت و این امر به سود کمپانی های تجهیزات خورو در آلمان که وابستگی بالایی به بازارهای باثبات خارجی از جمله بازارهای چین و برزیل دارند، تمام خواهد شد.

فولکس‌واگن شرکت خودروسازی آلمانی است، که مهم‌ترین برند متعلق به گروه فولکس‌واگن است. این گروه هم‌اکنون بزرگترین خودروساز اروپا بوده و بعد از جنرال موتورز دومین شرکت بزرگ خودروسازی جهان محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=760
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)