چهارشنبه 5 جولای 2017 - 3:19

برگزاری نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی پس از ۱۰سال

دبیر سندیکای لوله و پروفیل فولادی گفت: شبیه سازی خطوط انتقال گاز ترش و نمایش لوله های یک تا ۲۰۰ اینچ در این نمایشگاه به اجرا درآمده است.

برگزاری نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی پس از ۱۰سال

نخستین نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی پس از ۱۰ سال با مشارکت ۶۸ شرکت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب (در کنار عوارضی اتوبان تهران – قم) برای یک دوره چهار روزه آغاز به کار کرد .

به گزارش نگاه اقتصادی، امیرحسین کاوه، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و دبیر سندیکای لوله پروفیل فولادی در این باره طی گفت‌وگویی اظهار داشت: این نخستین نمایشگاه صنعت و لوله و پروفیل بعد از سال ۱۳۸۵ است و شرکت کنندگان از سراسر کشور در ۵۸ غرفه حضور پیدا کرده اند.

قرار بود این نمایشگاه توسط رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت در امور تولید و معاون طرح و برنامه این وزارتخانه افتتاح شود، اما در غیبت وی،
عباس هاشمی، مدیرکل صنایع فلزی وزارتخانه مزبور، نمایشگاه را افتتاح کرد.

کاوه افزود: ظرفیت تولید لوله پروفیل کشور بیش از ۱۸٫۵ میلون تن است، اما به دلیل شرایط رکودی، کمتر از یک سوم این ظرفیت اکنون فعال است.

وی اضافه کرد: کارخانجات تولید لوله و پروفیل تولیدی، صنایع ماشین سازی که دستگاه های تولید لوله های پروفیلی تولید می کنند و تامین کنندگان مواد مصرفی لوله و پروفیل به همراه تعدادی از شرکت های بازرگانی در این نمایشگاه حضور یافته اند.

دبیر سندیکای لوله و پروفیل فولادی ایران گفت: شبیه سازی خطوط انتقال گاز ترش و نمایش لوله های یک تا ۲۰۰ اینچ در این نمایشگاه به اجرا درآمده است.

کاوه اظهارداشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناساندن توانمندی های تولید لوله، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت لوله و پروفیل فولادی ماشین سازی و همچنین معرفی محصولات به بازارهای بین المللی است.

به گفته وی، قرار است تجار و سفیران کشورهای همسایه برای بازدید از این نمایشگاه به مجموعه آفتاب وارد شوند، و انتظار می رود برپایی نمایشگاه لوله و پروفیل فولادی گام مثبتی برای فروش و بازاریابی باشد.

کاوه اضافه کرد: اکنون ۱۶۰ کارخانه تولید کننده لوله وپروفیل فولادی در سندیکا عضویت دارند.

گفتنی است نمایشگاه صنعت لوله و پروفیل فولادی تا ۱۶ تیرماه جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای بازدید عموم آزاد است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)