پنج‌شنبه 6 جولای 2017 - 21:24
در راستای بهینه‌سازی کیفیت خدمات صورت گرفت:

ارتباط حضوری مدیران ایساکو با مشتریان ایلامی

مقصد این دوره از بازدید شهرهای ایلام، سرآبله و ایوان بوده است.

ارتباط حضوری مدیران ایساکو با مشتریان ایلامی

تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای گفت‌وگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، به استان ایلام سفر کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از گروه صنعتی ایران‌خودرو، این گروه از مدیران ارشد ایساکو با توجه به تجربه و آگاهی از گلوگاه‌های موجود در شبکه خدمات و قدرت اجرایی و اختیارات خود، این امکان را دارند تا برای نکاتی که باعث بهبود در روند خدمات‌رسانی می‌شوند، راه حل های فوری ارائه کنند.

مقصد این دوره از بازدید شهرهای ایلام، سرآبله و ایوان بوده است و تیم نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی شبکه نمایندگی‌های مجاز این استان نظارت به عمل آورده و ضمن آن با مشتریان گرامی حاضر در تعمیرگاه گفتگو کردند و در خصوص موارد مطروحه اقدامات لازم را به کار بستند.

در بازنگری استراتژی‌های شرکت، تاکید ویژه‌تری بر نظارت مستقیم به نمایندگی‌های سراسر کشور شده است و تیم‌های نظارتی بازدیدهای مدون و هفتگی از شبکه نمایندگی‌های مجاز را در دستور کار دارند.

هدف از این سفرها تحول در خدمت‌رسانی، افزایش رضایت مشتریان و تسهیل و یکسان‌سازی دسترسی به خدمات در سراسر کشور به خصوص در مناطقی با امکانات کمتر است. انتظار می‌رود، در پایان بازدیدهای هفتگی، میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به طرز چشمگیری افزایش یابد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=809
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)