شنبه 8 جولای 2017 - 18:39

معرفی و تجلیل ۴۳ برگزیده بخش صنعت و معدن (+نام‌ها و برندها)

در مراسم روز ملی صنعت و معدن از برگزیدگان بخش صنعت و معدن با حضور معاون اول رییس‌جمهور و وزیر صمت تجلیل به عمل آمد.

معرفی و تجلیل ۴۳ برگزیده بخش صنعت و معدن (+نام‌ها و برندها)

در مراسم روز ملی صنعت و معدن از ۴۳ برگزیده در بخش های مختلف صنعتی و معدنی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نگاه اقتصادی، تجلیل از پیشکسوتان و واحدهای برتر صنعتی، صنایع معدنی غیرفلزی و طرح‌های برتر از مهم‌ترین بخش‌های مراسم روز ملی صنعت و معدن بود. در این مراسم هم چنین از خوشه کسب‌وکار توسعه‌یافته برتر تجلیل شد و کارآفرینان برتر زن و جوان معرفی شدند.

در بخش اول این مراسم که به معرفی و تجلیل ۱۰ده برگزی نخست اختصاص داشت، از علی‌اصغر حاجی‌بابا از شرکت شوفاژ کار به عنوان پیشکوت برتر صنعتی و خسروجامعی از شرکت سیمان خاش به عنوان صنایع معدنی غیرفلزی برتر تجلیل به عمل آمد.

در بخش واحدهای صنعتی برتر نیز اکبر خانی از شرکت کنسرو گلنوش و محمدرضا ظهیر امامی از شرکت تولیدی صنعتی فراسان مورد تجلیل قرار گرفتند و کیوان گردان به نمایندگی از خوشه پوشاک روستای کردآباد در بخش خوشه کسب و کار توسعه یافته مورد تقدیر واقع شد.

همچنین سعیده رضایی و شادی سحرخیز به ترتیب از شرکت های ایران اشبنت و پانیذ شهد بینالود نیز توانستند عنوان کارآفرین برتر زن را به دست آوردند و بابک تشکری از شرکت تالک ایرانیان به عنوان کارآفرین برتر جوان معرفی شد.

در بخش طرح های برتر نیز محمدرضا دیانی از شرکت صنایع پتروشیمی پلی استایر انتخاب و حسین پایداری از مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین ایرانیان معرفی و تجلیل شدند.

در بخش دوم این مراسم نیز در این مراسم احمد هراتی نیک و حسین ربیع نژاد به عنوان پیشکسوتان برتر معدنی معرفی و تجلیل شدند و از مجید راهب، بهروز فردوس و عبدالحی پیرزاده به ترتیب از شرکت های گلاب ربیع، مجتمع صنعتی ماموت و ماشین سازی تاشا به عنوان پیشکسوتان برتر صنعتی تجلیل به عمل آمد.

علی براهوئی نژاد در این مراسم به عنوان مکتشف برتر معدنی و میترا فرزاد نیا از مجتمع صنایع تایر کورد۱۸۲۰ کرمانشاه به عنوان کارآفرین برتر زن مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین سالار فخری از شرکت کابل باختر، علی اصغر قدبیگی از شرکت کوشاوران، محمد محمدی از صنایع دریایی شهید محمودی، اکبر برندگی از شرکت سبحان دارو، سیروس میان دشتی از صنایع فلزی فارمد، علیرضا محمدی دانیالی از گروه صنعتی ناب استیل، مجتبی زینل العابدین زاده از شرکت موکت نگین مشهد، مجید باعرصه از گروه صنعتی لیلیان بافت یزد، حسن صفرپور کلور از شرکت تولیدی نسیم خواب، فرج پورمند از شرکت پمپ های صنعتی، سید رضا حسینی مقدم از شرکت صنایع جهان الکتریک و سیروس نورافکن از شرکت بهسازان جنوب به عنوان واحدهای صنعتی برتر تقدیر شدند.

از سوی دیگر ازمحمود گوهرین از شرکت عمران مومان چابهار، قدمعلی ابراهیمی از شرکت مرمریت دشت پاگرد و علی جواهری از شرکت معادن منگنز و نارچ در بخش بهره برداران معدنی برتر تجلیل به عمل آمد.

در بخش صنایع معدنی فلزی برتر محسن یزدانی و محسن محمدی از شرکت های معدنی صبانور و آلوم رول نوین و در بخش صنایع معدنی غیرفلزی برتر بهروز محمدی از شرکت ره آورد ساینا دلیجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین محمد حسن رنجبر از شرکت تاپ اکو خاورمیانه و روبرتو لیتا از شرکت تجهیزات سنگین متالوژی پارس فولاد در بخش طرح های برتر و عباس حسینی از شرکت نرم افزار امن پرواز و سید حمیدرضا حسینی هاشمی گلپایگانی از شرکت ارتباطات بین المللی تلسی در بخش صنعت برتر نرم افزار مورد تقدیر واقع شدند.

در این مراسم محمد جواد بگی به نمایندگی از شرکت خوشه گلاب و عرقیات کاشان در بخش خوشه کسب و کار توسعه بافته برتر مورد تقدیر قرار گرفت و در بخش واحدهای صنعتی کوچک برتر از مصطفی صالحی هفشجانی از شرکت ماژون سازه پارسیس، محمد امیری از شرکت آترا کران انرژی و منصور ثریائی از شرکت پارس آلومان کار تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=846
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)