چهارشنبه 27 فوریه 2019 - 7:26

کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ (+عکس و جزئیات)

مدل‌های نیسان ۳۷۰Z و تویوتا GT86 نیز در لیست “جست‌و‌جوهای” اسپورت میان ابرخودروها هستند. هیچ اشاره‌ای به پورشه ۹۱۱ در این فهرست دیده نمی‌شود.

یکی از راه‌های کشف محبوبیت افراد مشهور،برندها و محصولات فوق‌العاده در اقصی نقاط جهان میزان بررسی آنها در مرورگرهای اینترنتی مانند گوگل است. این روند می‌تواند در مورد خودروها و ابرخودروها نیز موثر باشد و محبوبیت و بیشتر دیده شدن آن را در نقاط مختلف در قالب آماری معتبر به جهان نشان دهد.

به گزارش تارنمای تحلیلی “ویگو”، بوگاتی شیرون، آئودی R8 و لامبورگینی اونتادور کلیدواژه ابرخودروهایی هستند که در ۱۰ سال گذشته بیش از بقیه خودروهای این حوزه در مرورگر اینترنتی ۹۵ تا ۱۶۹ کشورجهان سرچ شده‌‌اند.

آئودی R8 با مجموع ۹۳۹,۸۷۰ جست‌و‌جو، بوگاتی شیرون با ۷۰۱,۱۴۰ جست‌و ‌جو در رده‌های اول و دوم محبوب‌ترین سرچ‌ها در میان ابرخودروها قرار دارند. رده‌های بعدی این فهرست به ترتیب به لامبورگینی اونداتور (۵۶۲,۷۷۰)، بوگاتی ویرون (۴۴۳,۴۱۰)، لامبورگینی اوراکان (۳۸۴,۲۷۰)، لامبورگینی وننو (۳۷۱,۵۷۰)، مک‌لارن ۶۷۵LT (368,810)، فورد GT (313,380) و فراری ۴۵۸ (۲۵۶,۵۹۰) اختصاص یافته است.

مدل‌های نیسان ۳۷۰Z و تویوتا GT86 نیز در لیست “جست‌و‌جوهای” اسپورت میان ابرخودروها هستند. هیچ اشاره‌ای به پورشه ۹۱۱ در این فهرست دیده نمی‌شود.

در نقشه زیر شما شاهد ابر خودروهایی خواهید بود که در کشورهای جهان بیشتر از بقیه در موتورهای مرورگر، جست‌و‌جو شده‌اند.

منبع: عصرایران

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8546
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)