چهارشنبه 12 جولای 2017 - 4:07
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ابراز امیدواری کرد؛

تداوم اقدامات اصولی پایه‌ریزی‌شده با استقرار دولت دوم روحانی

مدیرعامل تأمین اجتماعی در دیدار با آیت‌الله سیدحسن خمینی گفت: برای بقا و ارتقای خدمات، نیازمند اصلاحات ساختاری در نظام‌های بیمه‌ای هستیم.

تداوم اقدامات اصولی پایه‌ریزی‌شده با استقرار دولت دوم روحانی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه تداوم فعالیت و ارتقای خدمات سازمان‌های بیمه‌گر نیازمند اصلاحات ساختاری در نظام‌های بیمه‌ای است، گفت: امیدواریم با استقرار دولت دوم دکتر روحانی، اقدامات اصولی که در دولت فعلی پایه ریزی شده است، با جدیت تداوم یابد.

به گزارش نگاه اقتصادی از سازمان تأمین اجتماعی، سیدتقی نوربخش در ملاقات با آیت‌الله سیدحسن خمینی، یادگار امام راحل و تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) در حسینیه جماران به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، گفت: با فعالیت اصولی و توجه به دیدگاه های تخصصی در حوزه بیمه های اجتماعی چشم انداز روشنی در پیش روی ما قرار دارد و با سیاست‌گذاری مناسب فرصت خدمت به مردم در این حوزه فراهم می شود.

وی با یاد آوری این‌که مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی طی سال های اخیر در هفته تأمین اجتماعی با مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار می‌کردند، گفت: در هفته تأمین اجتماعی امسال نیز یاد ایشان را گرامی می‌داریم و از راهنمایی هایی که درباره حمایت از تأمین اجتماعی و گسترش آن ارائه کرده‌اند، استفاده می کنیم.

نوربخش اظهار داشت: برای مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و نمایندگان شرکای اجتماعی باعث توفیق است که در اولین روز هفته تأمین اجتماعی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بلند ایشان تجدید میثاق کردیم و امروز در دومین روز از هفته تأمین اجتماعی توفیق ملاقات با یادگار گرانقدر حضرت امام (ره) را داریم.

وی افزود: بدون تردید صدای حق طلبی و عدالت خواهی حضرت امام (ره) که از حسینه جماران به گوش جهانیان رسید، در تاریخ ایران و جهان ماندگار خواهد بود.

نوربخش ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی مفتخر به خدمت رسانی به ۴٢ میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه شریف کارگران و بازنشستگان است که پشتوانه های اصلی نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.

وی همچنین گفت: در سازمان تأمین اجتماعی به‌رغم همه محدودیت ها خدمت رسانی به جامعه شریف کارگران و بازنشستگان به خوبی انجام شده و تمامی تعهدات سازمان در قبال جامعه تحت پوشش در زمان مقرر انجام شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=884
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)