چهارشنبه 6 مارس 2019 - 10:06

حمایت وزارت جهاد از طرح ملی بیمه کشاورزی

نشست مشترک توسعه بیمه چغندر قند با حضور معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

نشست مشترک توسعه بیمه چغندر قند با حضور معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، نشست مشترک توسعه بیمه چغندر قند با حضور مهندس عباس کشاورز، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی، مجری طرح زراعت چغندر قند، معاونان زراعت سازمان های جهاد کشاورزی، سندیکا و شماری از مدیران ستادی و استانی وزارت جهاد کشاورزی روز ۱۴ اسفند در سرای گفتگوی ستاد صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست دکتر محمدابراهیم حسن نژاد رئیس صندوق بیمه کشاورزی ، گزارشی از وضعیت بیمه در کشور ارائه و بر اجرای دقیق، صحیح و فراگیر بیمه از راه پایش مزارع و به کارگیری ابزارهای دیجیتال ازجمله سامانه جامع بیمه کشاورزی تاکید کرد.

وی افزود: به منظور حمایت از توسعه کشت چغندر قند درکشور،امکان پرداخت غرامت در گزینه مورد نظر در بیمه چغندر قند تا ۲۰۰ میلیون ریال در هر هکتار نیز وجود دارد که این امر آسایش خاطر بیمه گذاران را در پی خواهد داشت.

این گزارش می افزاید: مهندس عباس کشاورز معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی در این نشست ضمن قدردانی از حرکت و اقدامات ارزشمند صندوق بیمه کشاورزی اظهار داشت: صندوق بیمه کشاورزی ابزار حمایتی شناخته شده در جهان است ؛ وزارت جهاد کشاورزی به بیمه کشاورزی معتقد است و از اجرای این طرح ملی حمایت می کند.

شایان ذکر است این نشست با بازدید از “سامانه جامع بیمه کشاورزی” که اجرای برخط بیمه کشاورزی در کشوررابه عهده دارد، پایان یافت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8864
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)