سه‌شنبه 19 مارس 2019 - 14:46

سال ۹۸؛ سال توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی

سال ۹۸، سال توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی و ارائه ۶۵ نوع خدمت به مخاطبان از منزل یا محل کار ارائه خواهد بود.

با گسترش آی‌تی در سال آینده و در راستای سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی و با همت کارکنان، سال توسعه خدمات غیرحضوری در اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ را شاهد خواهیم بود و ۶۵ نوع خدمت به مخاطبان از منزل یا محل کار ارائه خواهد شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در آخرین نشست شورای اداری اداره کل غرب تهران بزرگ سخن می‌گفت، با ذکر مطلب بالا افزود: بدنه کارشناسی اداره کل غرب تهران بزرگ با نگاه تخصصی، دانش کاری و تجربه در بسیاری از طرح‌های زمانی همیشه پیشقدم بوده و بسیاری از این طرح‌ها در غرب تهران بزرگ پایلوت و در کل کشور نهادینه شده است. ٢۵ طرح ملی آماده بهره‌برداری است که نشان از حمیت سازمانی بین نیروها در اداره کل غرب تهران بزرگ می‌دهد.

وی تلاش تاثیرگذار در خدمت به جامعه هدف و افزایش رضایتمندی کارکنان و بیمه‌شدگان را در ساخت‌وساز و چیدمان علمی در شعب ١، ۶، ٧ ، ١٣، ١۴ و ٢۵ بی‌نظیر توصیف کرد و از تلاش و همت روسای شعب تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ درگذشت مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج‌الدین را یکی از تلخ‌ترین و غم‌انگیزترین حادثه در تامین اجتماعی دانست و گفت: یاد و نام این مردان پاک‌دست، پرتلاش و مدافع حقوق کارگران و بازنشستگان همیشه زنده خواهد بود.

حیدری امانتداری را یکی از بارزترین صفت کارکنان تامین اجتماعی دانست و افزود: سازمان تامین اجتماعی حلقه واسطه بین بیمه‌شده و کارفرما است و فلسفه وجودی آن برقراری امنیت‌خاطر کارگران است.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بررسی عملکرد سال ١٣٩٧ کلیه شعب، نکات قوت و ضعف شعب را مورد تجریه و تحلیل قرار داد.

در این نشست حبیبه طاهری، رییس شعبه ٧ غرب تهران بزرگ و ابوالفضل هاشمی، رئیس شعبه ٣٣ غرب تهران بزرگ به عنوان روسای نمونه شعب غرب تهران بزرگ در سال ١٣٩٧ معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9408
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)