جمعه 14 جولای 2017 - 5:21

آزادسازی خروج خودرو با پیگیری‌ سازمان منطقه آزاد کیش

ساکنان جزیره کیش از این پس می توانند با خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی و پایین‌تر برای سفر به سرزمین اصلی اقدام کنند.

آزادسازی خروج خودرو با پیگیری‌ سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره درخواست های مردمی و لزوم تامین رفاه بیشتر شهروندان، از نتیجه بخش بودن پیگیری های مستمر و آزاد سازی خروج خودرو از کیش به سرزمین اصلی خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی از سازمان منطقه آزاد کیش، با پیگیری‌های انجام‌شده توسط مدیرعامل این سازمان، حمایت‌های معاون رییس‌جمهور؛ اسحاق جهانگیری و گمرک جمهوری اسلامی ایران خروج خودرو با پلاک موقت از امروز ۲۱ تیر جزیره کیش آغاز شد.

علی‌اصغر مونسان با اشاره به این‌که خروج خودرو یکی از مطالبات شهروندان جزیره کیش بود که با هدف تامین رفاه مردم این موضوع در دستور کار قرار گرفت گفت: با تلاش‌های انجام شده ساکنان جزیره کیش از این پس می توانند با خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی و پایین‌تر برای سفر به سرزمین اصلی اقدام کنند.

گفتنی است بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۶ آبان‌ماه سال ۹۵ از گمرک‌های مناطق آزاد خواسته شده بود تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خود داری کنند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خروج خودرواز این منطقه آزاد به سرزمین اصلی به‌صورت موقت از اواخر اسفند تا پایان فروردین ۹۶ آزاد شده بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=942
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)