جمعه 22 مارس 2019 - 13:24

اعلام مسیرهای گردشگری دریایی استان گلستان در نوروز

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان ضمن اعلام مناطق و مسیرهای گردشگری دریایی استان گلستان، وضعیت ناوگان تفریحی دریایی این استان را تشریح کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان ضمن اعلام مناطق و مسیرهای گردشگری دریایی استان گلستان، وضعیت ناوگان تفریحی دریایی این استان را تشریح کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، الله‌یار اسعدی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در خصوص طرح سفرهای ایمن دریایی در ایام نوروزی سال ۹۸ در استان گلستان،‌ اظهار کرد: در بندر ترکمن از اسکله چوبی قایقرانی تا شعاع ۲ مایلی و مقصد اسکله چوبی و در بندر گز نیز از اسکله چوبی قایقرانی تا شعاع ۲ مایلی و مقصد اسکله چوبی قایقرانی به ترتیب مسیرهای گردشگری دریایی تعریف شده در استان گلستان هستند.

وی در مورد وضعیت ناوگان تفریحی استان گلستان نیز، خاطرنشان کرد: تعداد قایق‌های ثبت شده تعاونی قایقرانی جزیره آشوراده بندر ترکمن ۳۱ فروند، تعداد تعداد قایق‌های ثبت شده جزیره بندرگز ۲۲ فروند است تا در مجموع شاهد فعالیت ۵۳ فروند شناور تفریحی ثبت شده در استان گلستان باشیم.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان با اعلام شماره تماس‌های مورد نیاز مسافران جهت دسترسی به خدمات ایمنی دریایی،‌ گفت: مسافران در صورت هرگونه نیاز به خدمات ایمنی دریانوردی می‌توانند با شماره ۱۱۲ (هلال احمر)، ۱۱۵ (اورژانس) و ۱۱۰ نیروی انتظامی تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گلستان با ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر در صورت بروز هرگونه اتفاق دریایی کمک رسانی در اسرع وقت از طریق اداره کل بنادر و دریانوردی استان گلستان انجام می‌شود و علاوه بر این هلال احمر و دریابانی نیز جهت کمک‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر قایق نجات اختصاصی در نظر گرفته‌اند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9440
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)