یکشنبه 16 جولای 2017 - 19:30

گردهمایی شورای راهبری پانزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی

در این جلسه ضمن بیان گزارشی از دستاوردهای برگزاری چهارده دوره گذشته، بر اهداف جایزه، الگوی تعالی سازمانی و بخش های جایزه تاکید شد.

گردهمایی شورای راهبری پانزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی

جلسه “شورای راهبری” جایزه ملی تعالی سازمانی ۲۵ تیرماه با حضور رضا رحمانی؛ قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این جلسه ضمن بیان گزارشی از دستاوردهای برگزاری چهارده دوره گذشته، بر اهداف جایزه، الگوی تعالی سازمانی و بخش های جایزه تاکید شد.

ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌ها؛ تشویق بنگاه‌ها برای اجرای خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات موفق بنگاه‌ها، اهداف اصلی جایزه تعالی سازمانی است.

جایزه ملّی تعالی سازمانی، دارای سطوح تندیس‌های زرین، سیمین، سیمین؛ تقدیرنامه برای تعالی و گواهی تعهد به تعالی است و در ۵ بخش ساخت و تولید؛ بخش خدمات؛ بخش سلامت؛ بخش آموزش، عمومی و غیرانتفاعی از بین متقاضیان به سزمان هایی که شرایط و امتیاز لازم را کسب کرده باشند، اعطا می شود.

طی ۱۴ دوره گذشته، با ارزیابی ۱۲۸۸ تیم ارزیابی، سازمان های کشور ۲ بار برنده تندیس زرین، ۱۵ بار برنده تندیس سیمین و ۶۵ بار برنده تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی شده اند.

فرآیند جایزه در هر کدام از این سطوح و در هر کدام از بخش‌های جایزه ملی تعالی سازمانی به تفکیک به اجرا گذاشته شده و برندگان هر یک از سطوح در هر گروه، به طور جداگانه انتخاب و معرفی می‌شوند.

بنا به این گزارش، “شورای راهبری” بالاترین رکن جایزه ملی تعالی سازمانی است که جلسات آن هر ۳ سال یک بار تشکیل می شود و یکی از وظایف آن تعیین اعضای کمیته علمی جایزه مذکور برای یک دوره ۳ ساله است.
در پایان، اعضا به گفت و گو درباره مباحث مطرح شده و بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=986
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)