یکشنبه 16 جولای 2017 - 20:22

توصیه‌های نایب‌رییس کمیسیون عمران در مورد کابینه جدید

دولت باید برای گزینش کابینه دوازدهم در کنار مدیران تئوریزسین به مدیران میدانی نیز فرصت دهد.

کیان‌پور گفت: نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور باید برای انتخاب کابینه دوازدهم در کنار تجربه و کار کارآزموده بودن افراد به جوان‌گرایی نیز توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش نگاه اقتصادی، مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با “نفت ما” با بیان اینکه بسیاری از وزاری فعلی تنها مدیران تئوری بوده اند گفت: دولت باید برای گزینش کابینه دوازدهم در کنار مدیران تئوریزسین به مدیران میدانی نیز فرصت دهد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانگرایی به هیچ عنوان در تضاد با حذف افراد متخصص و با سابقه نیست بلکه این افراد می توانند در کنار جوانان به آن ها مشاوره دهند و به نوعی راه را برای پرورش نیروهای مستعد هموار سازند.

وی ادامه داد: متاسفانه درخصوص پرورش مدیران نسل ۲ و ۳ بعد از انقلاب تاکنون اقدامات مثمرثمری صورت نگرفته است و دولت دوزادهم می تواند در این کار پیش قدم باشد.

کیان‎پور اظهار داشت: انتخاب مجدد افرادی خاص که زمانی دستاوردهای خوبی را بر جای گذاشتند باعث سلب اعتماد به نفس جوانان خواهد شد و این مهم می تواند در پرورش نیروهای جوان در آینده مشکلاتی را به وجود بیاورد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=992
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارسلان پور گفت:

    جوانگرایی در کابینه خوب است اما مشروط به اینکه جوانی باشد که به همین منظور کنار دست باتجربه ها آموزش دیده باشد و نکات لازم به او منتقل شود و از مشاوران مجرب استفاده کند

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)