- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

تأکید مدیرعامل پست بر پیشبرد حداکثری پروژه سیماک

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با توجه به اینکه پروژه ملی سیماک از طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است ضروری است تا با تعامل سازنده با تمامی دستگاه‌های ذیربط، با شتاب بیشتری حرکت کرده و از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در جلسه شورای راهبردی پروژه سیماک که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مدیران کل استان‌های کرمان، گیلان، مازندران و مدیر پروژه ملی سیماک برگزار شد، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه بسیاری از معضلات موجود در حوزه مسکن مرتفع خواهد شد و معاملات املاک شفاف‌سازی می‌شود.

وی با بیان این‌که متاسفانه در حال حاضر روند پیشرفت این پروژه در برخی استانها به کندی پیش می رود، تصریح کرد: متولیان می بایست به منظور تسریع در اجرایی کردن پروژه، اقدام به برگزاری نشست مشترک با استانداران، مسئولان بنیاد مسکن، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر مراجع ذیربط کنند.

نعمتی ظرفیت های بالای این پروژه در کیفیت خدمات رسانی و افزایش سطح درآمد شبکه را مورد تاکید قرار داد و افزود: با رویکرد جدید شرکت ملی پست و لزوم توجه به ساز و کارهای اجرایی دولت الکترونیک، خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات از قبیل GNAF و سیماک در اولویت قرار دارد.

معاون وزیر اظهار داشت: از نقاط قوت این طرح بررسی دقیق، کارشناسانه و توجیه منطقی آن برای مسئولان ارشد کشور و همچنین ظرفیت بالای آن در ایجاد اشتغال در مناطق شهری و روستایی در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال و سال‌های آتی است.

وی ضرورت تخصیص اعتبار و ردیف بودجه مشخص به منظور اجرایی کردن سیماک در تمامی استانها را مورد تاکید قرار داد و خواستار انتقال تجارب مدیرانی که این پروژه در استان‌های آن‌ها اجرایی شده است به سایر مدیران استان‌ها شد.