- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

انتظار تماس سامانه پاسخگوی مشتریان کوثر به یک دقیقه رسید

میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان کوثر یک دقیقه است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی با تشریح اهداف و فرآیندهای مرکز ارتباط با مشتریان گفت: از ابتدای سال جاری این مرکز با رویکرد جدیدی شروع به فعالیت نموده است و خدمات ارائه شده شامل پاسخ گویی، راهنمایی و خدمت رسانی به مشتریان گرامی درخصوص خدمات بانکی، پی گیری رفع مغایرت های مالی، دریافت تمامی انتقادها، پیشنهادها و درخواست ها جهت انعکاس آن به واحدهای ذیربط است.

معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر افزود: کارشناسان سامانه پاسخگوی کوثر در تلاش هستند در راستای تکریم مشتریان با رویکرد اطلاع رسانی و دسترسی ســریع تماس گیرندگان به اطلاعات بانکی رضایت آن ها را جلب و همچنین نیازها و درخواست های منعکس شده را پایش کنند.

کرمی با اشاره به گزارش عملکرد ۶ماهه سال جاری واحد ارتباط با مشتریان تصریح کرد: تماس هایی که طی ۶ ماه سال جاری توسط واحد ارتباط با مشتریان ثبت شده است نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۳٫۵ درصد رشد داشته و باعث کاهش مراجعه مشتریان به شعب شده است.

وی افزود: میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان ۰۰:۰۱:۱۰ و میانگین زمان انتظار مشتریان برای بررسی کارشناسی و ارائه پاسخ ۰۰:۱۹:۰۴ محاسبه شده است.

کرمی اظهار داشت: این مرکز با بهره گیری از امکانات گوناگون نرم افزاری، سخت افزاری و با بهره جستن از درگاه ها و کانال های مختلف ارتباطی از جمله شماره تلفن ۴۲۸۳۰-۰۲۱ (با قابلیت دریافت نمابر و صندوق صوتی)، پیامک ۸۶۷۷۷-۰۲۱، آدرس ایمیل crm@kosarfci.ir و وب‌سایت موسسه زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان موسسه و مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان را فراهم ساخته است.