- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان توسط سایپا یدک

سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب بالاترین درصد رشد رضایت مشتریان شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از سایپانیوز، سرپرست سایپایدک با بیان این مطلب افزود: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان شد.

رضا تقی‌زاده ادامه داد: شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر ۶۰۰ نمایندگی مجاز است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایت مندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه، با بهره مندی از کارکنانی پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور دست یابد .

تقی زاده تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای ارائه خدمات با کیفیت، در ارزیابی های آتی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نمایندگی های رتبه ۴ در شرکت سایپایدک یا ارتقای رتبه می‌یابند و یا از زنجیره شبکه خدمات پس از فروش سایپا حذف خواهند شد.