رییس هیأتمدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در بازدید از واحد پیشخوان خدمات (SRM) و سامانههای وببنیان این شرکت گفت: در برنامه سال ۹۸ مسیر پیشبرد همه امور بیمه ایران از جاده توجه به فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد و زوایای تخصصی آن عبور می کند و همه ارکان شرکت می بایست در این مسیر با اشتیاق کامل، همدل و هدفمند باشند.
به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه ایران، در این بازدید که روز چهارشنبه انجام شد و آقایان مبرقعی؛ عضو هیاتمدیره، افخمی؛ مشاور و مدیر امور ایثارگران، رمضانی؛ مشاور و مدیرکل حراست و امیری؛ مدیرکل استان تهران حضور داشتند، محسن پورکیانی پس از ارائه گزارشهای مسؤولان مرکز فناوری اطلاعات بیمه ایران، بر حذف فرآیندهای فیزیکی و استفاده از ظرفیتهای نرمافزاری تأکید کرد و گفت: تحقق طرح توزیع امور کارشناسی و ارجاع آن از طریق شبکه در سراسر کشور و همچنین خلق شرایط بهتر در بستر IT که دسترسی ذینفعان ما را به خدماتمان تسهیل نماید در زمره اهدافی است که به جدیت به دنبال آن هستیم.
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به جایگاه مهم مرکز SRM در این شرکت تصریح کرد: این خدمات در صنعت بیمه و در این مقیاس و با این کیفیت، بینظیر و وجه تمایز توانمندی بیمه ایران در عرصه پاسخگویی را نشان میدهد.
پورکیانی با تاکید بر ارائه خدمات بر مبنای مشتری مداری در این مرکز گفت: ارائه با کیفیت خدمات در این سامانه را بصورت مستمر رصد کرده و با اطلاعرسانی مؤثر در رسانههای همگانی زمینه را برای تکامل آن فراهم خواهیم ساخت.