یکشنبه 11 ژوئن 2023 - 23:28
اولین جارو برقی مجهز به هوش مصنوعی با تاییدیه UL در جهان

سامسونگ جارو برقی بی‌سیم Bespoke Jet AI خود را معرفی کرد

قوی‌ترین جارو برقی بی‌سیم سامسونگ با قدرت مکش ۲۸۰ وات، از قابلیت‌های هوش مصنوعی و فناوری ارتقایافته All-in-One Clean Station برخوردار است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس ضمن معرفی جارو برقی‌های Bespoke Jet AI خود از عرضه جهانی آن خبر داد.

به گزارش سرمایه ملی، Bespoke Jet AI به عنوان قوی‌ترین جارو برقی بی‌سیم سامسونگ با قدرت مکش ۲۸۰ وات، قابلیت‌های هوش مصنوعی و فناوری ارتقا یافته All-in-One Clean Station تجربه‌ای منحصربه‌فرد و کم‌نظیر از تمیزی خانه و فضاهای مختلف را ارائه می‌دهد.

Bespoke Jet AI همچنین اولین جارو برقی مبتنی بر هوش مصنوعی جهان است که موفق به دریافت تاییدیه UL شده است. این جاروبرقی‌های جدید سامسونگ، در دو نسخه ۲۵۰ واتی و ۲۸۰ واتی و همچنین دو رنگ سفید و مشکی از ماه ژوئن در بازارهای جهانی از جمله استرالیا، اروپا و ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش‌سفارش‌ این محصول نیز از امروز آغاز می‌شود.

جون‌ووها لی، معاون اجرایی و رئیس تیم تجربه مشتری در بخش لوازم خانگی دیجیتال سامسونگ گفت: «جاروبرقی‌های Bespoke Jet AI برای هر سبکی از زندگی مناسب هستند؛ زیرا با قدرت مکشی فوق‌العاده و امکاناتی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند عملکرد خود را به صورت خودکار در هر محیطی بهینه کنند. Bespoke Jet AI یک دستگاه هوشمند و بی‌سیم است که به سبک استیک طراحی شده و تجربه‌ای برتر در زندگی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.»

* قدرتمندترین و بادوام‌ترین جاروبرقی بی‌سیم سامسونگ

جاروبرقی‌های Bespoke Jet AI دارای یک موتور هگزا جت (HexaJet) قدرتمند است. این موتور وزنی معادل ۱۵۰ گرم دارد و بسیار سبک است و همچنین قدرت مکش آن حداکثر ۲۸۰ وات و حداکثر توان مصرفی آن نیز ۷۳۰ وات است. به همین دلیل این موتور قدرتمندترین موتور جاروبرقی‌های سامسونگ شده است. قدرت مکش Bespoke Jet AI در مقایسه با نسخه‌ قبلی خود ۲۵% افزایش یافته و بازدهی آن نیز تا ۵۲% بهبود پیدا کرده است، بنابراین تجربه‌ راحت‌تری از تمیزی را نسبت به قبل ارائه می‌دهد.

به منظور اینکه کاربران برای مدت طولانی‌تری از Bespoke Jet AI بهره‌مند شوند، این جاروبرقی می‌تواند تا ۱۰۰ دقیقه بدون وقفه مورد استفاده قرار گیرد که طولانی‌ترین زمان استفاده به صورت تک باتری را در میان جاروبرقی‌های بی‌سیم سامسونگ دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن ۸۰% ظرفیت بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد و بهینه‌سازی شده تا ۷۰% از عملکرد خود را برای بیش از ۵۰۰ چرخه کاری حفظ کند.

جاروبرقی Bespoke Jet AI سامسونگ همچنین دارای مجموعه‌ای از برس‌ها و سایر لوازم جانبی است. برس Active Dual آن می‌تواند به صورت بهینه هر سطحی را تمیز کند و چراغ LED داخلی آن در نقاط تاریک گرد و غبار را به طور کامل نمایان می‌کند. این جاروبرقی در عین حال از یک برس نوری که به سبک LED Slim+ طراحی شده نیز برخوردار است؛ این برس نوری در مناطق دشوار و پیچیده‌تر به خوبی و با قدرت جابجایی و فعالیت بالایی عمل‌ می‌کند. همچنین این جاروبرقی دارای یک پایه جانبی است که کاربران را قادر می‌سازد به‌راحتی جاروبرقی را در هرکجا که می‌خواهند جاگذاری کنند.

* یک تجربه استثنایی با عملکردی مبتنی بر هوش مصنوعی

Bespoke Jet AI سامسونگ از حالت تمام هوشمند جدیدی برخوردار است. این حالت که از فناوری AI Optimum بهره می‌برد تجربه‌ای بهینه‌تر از پیش در تمیزی ارائه می‌دهد و در طیف گسترده‌ای از سطوح، عملکرد موثری از خود نشان می‌دهد. این حالت کاملا هوشمند با تشخیص نوع سطحی که تمیز می‌کند، عملکرد جاروبرقی و بازدهی باتری آن را بهینه می‌کند. Bespoke Jet AI سامسونگ اولین جاروبرقی شارژی است که موفق به دریافت تأییدیه هوش مصنوعی از سازمان UL Solutions شده است؛ UL Solutions یک سازمان پیشرو و مستقل در زمینه علوم ایمنی است.

عملکرد حالت هوش مصنوعی (AI mode) این جاروبرقی بدین صورت است که ابتدا اندازه برس را از طریق کنترل‌گر مکش و پس از آن فشار هوای جاروبرقی را از طریق سنسورهای فشار تشخیص می‌دهد. سپس این داده‌ها برای تشخیص و طبقه‌بندی نوع سطحی که جاروبرقی روی آن قرار گرفته است، تجزیه و تحلیل می‌شود و الگوریتم حاصل از تحلیل به‌طور خودکار اعمال می‌شود تا قدرت مکش و سرعت برس با توجه به سطح مورد نظر، به صورت بهینه ارائه شود. این حالت هوشمند همچنین مصرف باتری را تا ۱۴% کاهش می‌دهد و هنگام استفاده از برس Active Dual قدرت مانوردهی آن ۶% افزایش می‌یابد. همچنین هنگامی که از برس نوری LED Slim+ استفاده می‌شود، مصرف باتری تا ۲۱٪ کاهش داده می‌شود و مانوردهی آن نیز تا ۸٪ افزایش می‌یابد.

علاوه بر این حالت هوش مصنوعی (AI mode)، قابلیت SmartThings و همچنین پشتیبانی از Wi-Fi در این جاروبرقی به کاربران این امکان را می‌دهد که تمام عملکردهای آن را شخصی‌سازی کنند و در کنار آن از طریق عیب‌یابی خودکار و هوشمند حین استفاده‌های سنگین عملکردی کاملا بهینه را تجربه کنند.

* تجربه‌ای بهداشتی و سالم با قابلیت All-in-One Clean Station

جاروبرقی‌های Bespoke Jet™ AI سامسونگ از قابلیت ارتقایافته‌ای تحت عنوانAll-in-One Clean Station بهره‌مند هستند. این قابلیت از طریق فناوری Air Pulse به‌طور خودکار محفظه زباله را تخلیه می‌کند تا تمیزکردن در نهایت سرعت و بهداشت انجام شود. در واقع هنگامی که محفظه زباله در حال تخلیه شدن است، این قابلیت یک گردباد چرخشی قدرتمند ایجاد می‌کند؛ به‌طوری که سرعت تیغه در آن به ۱۰۰۰ دور در دقیقه (RPM) می‌رسد. این چرخش پر سرعت هوا یا اصطلاحا گردباد به‌شکلی محفظه زباله را تخلیه می‌کند که حتی موهای گیرکرده در توری نیز خارج می‌شود.

قابلیت All-in-One Clean Station قادر است به طور خودکار پوشش خود را پس از هر بار دور انداختن ببندد و از این طریق عملکردی کارآمد برای مدیریت گرد و غبار ارائه می‌دهد. این عملکرد با یک سیستم تصفیه ۹۹.۹۹ درصدی چندلایه گرد و غبار را به دام می‌اندازد و برای تخلیه بهینه‌تر محفظه زباله نیز نرخ حذف مو در آن تا ۹۹% ارتقا یافته است.

عرضه Bespoke Jet AI نشان‌دهنده تمرکز سامسونگ برای حضور در بازار جهانی جارو برقی‌های استیک است. این افزایش حضور در نهایت از طریق ارائه راهکارهایی به واقعیت پیوسته که طراحی برتر و استفاده آسان را با هم ترکیب می‌کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13159
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)