یکشنبه 9 جولای 2023 - 13:11

انتخاب کارا الکترونیک مبنا به‌عنوان واحد نمونه استان تهران

شرکت فناور کارا الکترونیک مبنا به عنوان واحد نمونه تولیدی در حوزه تجهیزات برق و الکترونیک توسط ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن استان تهران انتخاب شد.

شرکت فناور کارا الکترونیک مبنا به عنوان واحد نمونه تولیدی در حوزه تجهیزات برق و الکترونیک سال ۱۴۰۱ توسط ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن استان تهران انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن استان تهران، برمبنای شاخص های تعیین شده، تندیس روز صنعت و معدن استان تهران را در حوزه تجهیزات برق و الکترونیک 1401 به دکتر افشین پاک نهال (مدیر عامل شرکت کارا الکترونیک مبنا) اهدا کرد .

مراسم‌ تقدیر از برگزیدگان ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن استان تهران ،روز گذشته (هفدهم تیرماه) با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، عزت الله تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، علی رسولیان معاون وزیر صمت و رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی و کشاورزی استان تهران، شاهرخ عباس زاده رئیس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان تهران و‌جمعی از نمایندگان مجلس مدیران سازمان های مختلف و فعالان اقتصادی و‌ برگزیدگان این دوره در محل سالن همایش های بین المللی صداسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

گفتنی است؛ رییس جمهوری کشورمان نیز در روز ملی صنعت معدن (دهم تیرماه) گفته بود: فرمایش مقام معظم رهبری درباره رشد تولید یک سخن راهبردی برای اقتصاد مقاومتی است و از همه تولیدکنندگان که برای تحقق این فرمان تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی افزود: صنعتگران در این میدان براساس شاخص‌های موجود تلاش خوبی کردند و رشد سرمایه‌گذاری، ماشین آلات تولیدی، رشد تولید و اشتغال و رشد اقتصادی در کشور در ۶ ماه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و آنچه در ۱۴۰۲ دنبال می‌شود، نشان از آن دارد که کشور حرکت خوبی را به سوی رشد اقتصادی و رشد تولید آغاز کرده است؛ به ویژه اینکه این رشد همراه با یک کار دانش‌بنیان و علم و فناوری پایه است.

صنعتگران به این مهم دست یافته‌اند که رشد تولید در صنعت باید همراه با علم و دانایی باشد و لازم است از همت صنعتگرانی که تلاش می کنند تا به‌صورت کمی و کیفی و کار فناورانه، تولید را با جدیت دنبال کنند، قدردانی کنم.

بر اساس این گزارش ؛ شرکت کارا الکترونيک مبنا در زمینهٔ تولید و مونتاژ انواع مدارچاپی و بردهای الکترونیکی تک لایه، دولایه، چند لایه و Metal Based و نیز ماژول‌ انواع بردهای الکترونیکی به‌صورت OEM, ODM, EMS, CEM فعالیت می‌کند.

این شرکت فناورِ کارآفرین مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تنها شرکتی است که سه دوره پیاپی نائل به کسب عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح استان تهران شده است.

دریافت تندیس کارآفرین برتر استان تهران، تنها برگزیدهٔ واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم و دریافت تندیس شرکت‌های دانش‌بنیان حامی محیط زیست (۱۴۰۱ ) از دیگر افتخارات این شرکت محسوب می شود.

شرکت کارا الکترونیک مبنا همچنین مفتخر به اخذ پروانهٔ توليد و تحقيق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در سازمان EIPC اتحادیهٔ اروپا، دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران، دریافت تندیس صنعتگر برتر استان تهران و رعایت حقوق مصرف کننده برای پنج سال متوالی و همچنين مسئول انتقــال دانش، فـن‌آوری و بومی‌سازی تولید مدارات الکترونیکی Metal Base برای اولین بار در کشور در سال 1389 و ده‌ها لوح و نشـان گوناگون دیگر است.

شایان ذکر است که شرکت کارا الکترونیک مبنا در حوزهٔ مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی استان تهران دارندهٔ دو لوح و نشان برتر بودهو مفتخر به تأسیس اولین مرکز شتاب‌دهنده، مشاورهٔ کارآفرینی و کافهٔ کارآفرینی جهت کمک به زیست‌بوم کسب و کار استان تهران است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13234
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)