سه‌شنبه 11 جولای 2023 - 14:19

افتتاح کارخانه رخسارنیک آفرین زرین

کارخانه رخسارنیک در استان بوشهر – منطقه صنعتی خوشاب در مکان سابق کارخانه تهران شفق (از اولین کارخانه‌های گروه وطن‌زرین) افتتاح شد.

کارخانه رخسارنیک در استان بوشهر – منطقه صنعتی خوشاب در مکان سابق کارخانه تهران شفق (از اولین کارخانه‌های گروه وطن‌زرین) افتتاح شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، افتتاح این کارخانه با دستان بنیان‌گذاران و هیأت‌مدیره گروه وطن‌زرین، عبدالزهرا وطن‌دوست، کاظم زرین‌قلم و محمد وطن‌دوست در روز شنبه 27 خرداد ماه 1402 انجام شد.

در این افتتاحیه کریم دوست محمدی و مدیران شرکت بازاریابی شبکه‌ای پنبه‌ریز، گروه شورا و P-team از لیدرهای بازاریابی شبکه‌ای پنبه‌ریز، مدیران کارخانه‌های گروه وطن‌زرین و جمعی از مدیران ستاد حضور داشتند.

ماشین‌آلات و تجهیزات موجود در کارخانه، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به بهترین شکل ممکن طراحی و سفارشی سازی شده‌اند. با راه اندازی کارخانه رخسار نیک برای بیش از 120 نفر ایجاد اشتغال شده که اکثرا افراد بومی همان منطقه هستند.

این کارخانه ظرفیت تولید 7000 تن از انواع محصولات بهداشتی و آرایشی شامل محصولات مراقبتی پوست و مو، محصولات آرایشی صورت و مو، شوینده‌های پوست و مو و سایر شوینده‌های بهداشتی را در سال و در هر شیفت کاری دارد و بیش از 4 هزار میلیارد ریال برای ساخت این کارخانه هزینه شده است.

ماشین‌های میکسینگ هموژنایزر، ماشین آلات بسته‌بندی تمام اتوماتیک، سیستم‌های تصفیه آب و پساب صنعتی جهت تکمیل زنجیره زیست محیطی آب، آزمایشگاه‌های مجهز با بروزترین تجهیزات شیمیایی و میکروبی و بخش تحقیقات و فرمولاسیون با ماشین آلات نیمه صنعتی و سیستم های تهویه مطبوع با بالاترین استاندارهای پاکسازی آلاینده‌ها و تهویه مطبوع در سالن‌های تمیز و با رعایت بالاترین پروتکل‌های مخصوص کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی و دارویی، ازجمله مواردی‌ست که در احداث و تجهیز این کارخانه به کار برده شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13247
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)