دوشنبه 21 آگوست 2023 - 18:47

تامین مالی 1500میلیارد ریالی «تمدن» برای داروسازی سبحان آنکولوژی

ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق توثیق پرتفویی از سهام شرکت های البرز دارو و سبحان دارو است.

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی (سهامی عام) به مبلغ 1500 میلیارد ریالی از طریق فرابورس ایران از امروز دوشنبه مورخ 1402/05/30به مدت سه روز کاری در نماد”دسانکو06″ عرضه شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، صکوک مرابحه شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی (سهامی عام) به ارزش 1500 میلیارد ریال با عمر4 ساله ونرخ 18 درصد از طریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه تمدن به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان منتشر شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق توثیق پرتفویی از سهام شرکت های البرز دارو و سبحان دارو است.

عرضه این اوراق امروزدوشنبه 30مردادماه 1402به مدت 3روز کاری از طریق فرابورس ایران صورت خواهد گرفت، صکوک مرابحه 1500 میلیارد ریال شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی که تولید کننده داروهای ضد سرطانی است با نرخ 23 درصد و با توثیق اوراق بهادار به عنوان ضمانت است. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی اسفند پنجم بوده و بازارگردانی و تعهد پذیره‌نویسی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13344
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)