چهارشنبه 17 ژانویه 2018 - 19:27

ثبت رکورد تخلیه همزمان ۷ فروند کشتی غلات

روند تخلیه محموله ها جمعا به وزن حدود ۸۶ هزار تن که این امر با مشارکت بخش خصوصی و بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام شده است.

به منظور ارتقای شاخص های عملیاتی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، فرآیند تخلیه همزمان هفت فروند کشتی طی دی ماه سال جاری با موفقیت انجام و رکورد کم نظیری در این خصوص به ثبت رسید.

به گزارش نگاه اقتصادی از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ایرج مدیری معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با بیان این مطلب گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و با هدف تلاش برای تأمین بخش عمده ای از زنجیره جابه‌جایی کالا و ارائه امکانات و تسهیلات مناسب بندری به مشتریان، مدیریت تخلیه موفقیت‌آمیز همزمان ۷ فروند کشتی حامل غلات ضمن رعایت استانداردهای مطلوب انجام پذیرفت.

وی افزود: روند تخلیه محموله ها جمعا به وزن حدود ۸۶ هزار تن از ۷ فروند کشتی بود که این امر با مشارکت بخش خصوصی توانمند و بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام شده است. رکود قبلی در این زمینه به میزان ۷۸ هزار و ۱۶ تن در اسفندماه ۹۳ بود.

مجتمع بزرگ بندری امام خمینی (ره) به رغم ترافیک بالای تخلیه و بارگیری، بدون هیچ گونه وقفه عملیاتی، خدمات خود را به انواع کشتی ها ارائه می دهد و در این زمینه، قابلیت افزایش پذیرش تعداد کشتی ها با خدمات مطلوب را دارد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4231
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)