جمعه 23 مارس 2018 - 0:16

پاسخگویی و پیگیری مرکز امور مشتریان گروه سایپا در ایام نوروز

مرکز تماس امور مشتریان گروه سایپا در ایام نوروز با شماره‌ ۰۹۶۵۵۰ یا موبایل‌اپلکیشین سایپا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان است.

مرکز تماس امور مشتریان گروه سایپا در ایام نوروز با شماره‌ ۰۹۶۵۵۰ یا موبایل اپلکیشین سایپا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان است.

به گزارش نگاه اقتصادی از سایپانیوز، معاون ارتباطات گروه خودروسازی پس از بازدید از مرکز امور مشتریان در اولین روز سال ٩٧ گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل محترم گروه بر ارائه خدمات چابک و مطلوب، مرکز امورمشتریان گروه ،شرکت امدادخودرو سایپا، امدادگران، دفاتر منطقه‌ای، انجمن های صنفی، نمایندگی های کشیک ثابت و سیار گروه در ایام نوروز آماده پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا است.

‌مجتبی نظری افزود: ارائه خدمات مطلوب و پیگیری مشکلات مشتریان تا حصول نتیجه مناسب ، اصلی ترین هدف امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا بوده و این مرکز در ایام نوروز هم پاسخگو و پیگیر درخواست ها و مشکلات مشتریانی است که نیاز به خدمات دارند.

فعالیت‌های پیگیری و پاسخگویی حوزه مشتری در گروه خودرو سازی سایپا از سال ۱۳۷۸ با تشکیل اداره امور مشتریان آغاز شد و به‌صورت یکپارچه در مراکز تماس امدادی ،خدماتی و همچنین کانالهای ارتباطی با توسعه فرایندهای نرم افزاری و ایجاد ساختار پایش در سطح گروه خودرو سازی سایپا برقرار است و در حال حاضر به عنوان یکی از مدیریت های زیر مجموعه معاونت ارتباطات گروه پاسخگوی درخواست‌ها، ‌انتقادات و پیشنهادهای مشتریان گروه خودروسازی سایپا است.

در حالی که ایام نوروز بسیاری از مراکز خدماتی در کشور تعطیل یا سطح خدمات خودرا کاهش می دهند مراکز خدماتی سایپا همچنان با طرح‌های ویژه در خدمت هموطنان هستند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5139
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)