چهارشنبه 20 فوریه 2019 - 15:12

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعب آبادان و خرمشهر

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، به همراهی جمعی از مدیران ارشد بانک در سفر به استان خوزستان از شعب آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

برات کریمی، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، به همراهی جمعی از مدیران ارشد بانک در سفر به استان خوزستان از شعب آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در این بازدید ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمانه با مدیران و کارکنان این شعب ، از تلاش‌های آن‌ها تقدیر کرد.

کریمی با اشاره به اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف بانک، به روز بودن اطلاعات تمامی کارکنان در زمینه های مختلف بانکداری به ویژه سود و زیان و نیز به‌سازی و نوسازی شعب را ضروری دانست.

وی در ادامه ضمن گفت و گو با مشتریان و شنیدن نظرات آنها، اهمیت ایجاد و حفظ انگیزه و همدلی را به همکاران یادآور شد و بر لزوم مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.

در این بازدید عباس شفیعی؛ معاون پشتیبانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند؛ مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مختار محمدی؛ رییس اداره کل حسابداری و بودجه، سعید طاهری؛ رییس اداره امور شعب استان خوزستان و جمعی از مسئولان این اداره امور شعب حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)