یکشنبه 17 مارس 2019 - 17:52

برگزاری آخرین نشست مشترک مدیران عامل نظام بانکی در سال ۹۷

در این نشست، علاوه بر موضوع کمک به ساخت و تجهیز مدارس، بحث تامین نقدینگی پایان سال و حمایت از واحدهای تولیدی نیز مطرح شد.

سی و سومین نشست مشترک مدیران عامل نظام بانکی کشور روز یکشنبه ۲۶ اسفند با حضور سیدمهدی بطحایی؛ وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا واعظ مهدوی؛ مدیرعامل صندوق رفاه عشایر روستایی، مهرالله رخشانی‌مهر؛ معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، وزیر آموزش و پرورش در آخرین جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی وخصوصی در سال ۱۳۹۷، ضمن قدردانی از تلاش های نظام بانکی برای ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس در سراسر کشور خواستار آن شد که ساخت و تجهیز مدارس در استان های محروم در اولویت نظام بانکی قرار گیرد.

در این جلسه مدیرعامل بانک ملی ایران، ضمن ارائه گزارشی از مشارکت بانک‌های کشور در مدرسه سازی گفت: تاکنون با حمایت بانک‌های عضو شورا حدود ۳۰۰ باب مدرسه متشکل از ۱۳۰۰ کلاس درس در سراسر کشور ساخته شده است

محمدرضا حسین‌زاده افزود: اگر همه بانک‌ها مکلف باشند که از بودجه قرض‌الحسنه مبالغی را صرف مدرسه‌سازی کنند، به مرور زمان این مشکل حل خواهد شد.

کوروش پرویزیان، رییس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری و خصوصی نیز در این جلسه اظهار داشت: جایگاه وزارت آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است، زیرا تنها دریچه ورود به جامعه‌ای که در آینده ساخته می‌شود، آموزش و پرورش است.

در این نشست که آخرین نشست مدیران عامل نظام بانکی در سال جاری بود، بحث های مرتبط با تامین نقدینگی پایان سال نیز مطرح و بر حمایت از واحدهای تولیدی تاکید شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)