چهارشنبه 27 مارس 2019 - 19:17

گفت‌وگوی مدیرعامل بانک کشاورزی با رؤسای شعب بانک در مناطق سیل‌زده

مدیرعامل بانک کشاورزی در گفت‌وگوی تلفنی با روسای شعب این بانک در مناطق سیل‌زده خواستار اهتمام بیشتر در رسیدگی به مشکلات مشتریان شد.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در گفت‌وگوی تلفنی با روسای شعب این بانک در مناطق سیل‌زده فارس، لرستان، گلستان و مازندران ، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این شعب در خدمت‌رسانی به‌موقع به هموطنان، خواستار اهتمام و توجه بیشتر برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات مشتریان شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی وقوع حادثه سیل دربرخی استان های کشور، مدیرعامل بانک کشاورزی علاوه بر صدور دستور مقتضی برای بازگشایی شعب و تسریع در ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان و کشاورزان سیل زده، صبح چهارشنبه هفتم فروردین با روسای شعب بانک در این مناطق تماس تلفنی برقرار کرد.

بر اساس این گزارش، خدارحمی در تماس بامحمد اسفندیاری رئیس شعبه سلمان فارسی شیراز، روح اله رفیعی رئیس شعبه پل دختر لرستان، محمود جعفری گاوزن رئیس شعبه بهنمیر مازندران و عبدالوهاب کلته رئیس شعبه گمیشان در استان گلستان ، ضمن آرزوی تندرستی برای همکاران شعب و خانواده های ایشان، از زحمات و تلاش های کارکنان این شعب در شرایط بحرانی و خدمت رسانی به موقع به مشتریان قدردانی کرد و از آن ها خواست تا برای حل مشکلات مردم و جلب رضایت مشتریان نهایت تلاش خویش را مبذول دارند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)