پنج‌شنبه 14 دسامبر 2017 - 18:19

بانک کشاورزی استان اصفهان در ۸ماهه امسال بیش از ۱٫۴هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان از بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت ۴هزار و ۷۳۱ فقره تسهیلات در شعب بانک کشاورزی این استان خبر داد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اشتغال ۱۵۹هزار نفر در بخش کشاورزی این استان اعلام کرد: در ۸ ماهه سال ۱۳۹۶ بیش از ۶۷هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۱٫۴ هزار میلیارد تومان از سوی این بانک به متقاضیان در بخش‌های مختلف ازجمله بنگاه‌های کوچک و زودبازده، تسهیلات گلخانه‌ای، مکانیزاسیون، آبیاری تحت فشار، تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال‌زایی از طریق کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمدرضا پویافر در نشستی با جمعی از اصحاب رسانه اظهار داشت: سهم تسهیلات پرداختی از محل صندوق توسعه ملی در استان اصفهان ۱۵۹ فقره به ارزش بیش از ۳۵میلیارد و ۷۰۳میلیون تومان بوده است.
به گفته وی، جمع تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان اصفهان در سال ۱۳۹۵ بیش از ۲٫۱ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به سال ۱۳۹۴ حدود ۱۷ درصد رشد داشته است و در ۸ ماهه امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۰ درصدی در پرداخت روبه‌رو هستیم.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان درباره مساعدت‌های قانونی با وام‌گیرندگان در ۸ ماهه سال ۱۳۹۶ بیان کرد: بر اساس بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ درخصوص ۴هزار و ۷۳۱ فقره تسهیلات، سود دوران امهال توسط دولت تخصیص یافت و تأمین شد و جرایم دیرکرد در بازپرداخت مورد بخشودگی قرار گرفت.

وی با بیان این‌که بانک کشاورزی استان اصفهان در میان بانک‌های کشاورزی دیگر استان‌ها به لحاظ تعداد تسهیلات پرداختی رتبه اول و از نظر مقدار این تسهیلات رتبه دوم را دارا است، افزود: این بانک همچنین از رتبه نخست در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج برخوردار است.

پویافر تعداد شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان را پس از ادغام‌های اخیر ۱۳۹ شعبه ذکر کرد و ادامه داد: ۹۸۰ نفر در شعب این بانک در استان اصفهان مشغول به خدمت هستند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3607
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)