سه‌شنبه 12 دسامبر 2017 - 20:20

انتخاب پژوهشگر برتر سال ۹۶ از موسسه اعتباری کوثر

افشین کتابفروش بدری، متصدی امور بانکی مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی موسسه اعتباری کوثر به‌عنوان پژوهشگر برتر سال ۹۶ مورد تقدیر قرار گرفت.

هفتمین دوره بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی، علی دیواندری؛ رییس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانک‌ها، قائم مقام و رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر و پژوهشگران حوزه بانکی برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، علی دیواندری در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری تولید ثروت و بهبود وضع زندگی و رفاه عمومی را مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانست و گفت: بدون استثنا در تمام کشورهای دنیا، ترویج فرهنگ و ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالان این حوزه به یکی از مهم‌ترین اهداف سیاست‌گذاری در حوزه علم و فناوری تبدیل شده است.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی اظهار داشت: کشورهای دنیا می‌کوشند تا با فراهم کردن ساختارهای انگیزشی مناسب و نیز ترغیب پژوهشگران و فناوران کشور به تولید بیشتر علم و فناوری، رشد پایدار رفاه اجتماعی را برای جامعه تضمین کنند.

در ادامه این مراسم ولی‌الله سیف، با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تاکید بر نقش و اهمیت پژوهش و پژوهشگران در تحقق نظام بانکی مطلوب گفت: امسال نیز مانند سالیان گذشته، مراسم هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای بانک مرکزی به شمار می‌رود تا در کنار پرداختن به مشغولیت‌های اجرایی، با تعیین جهت‌گیری‌های جدید و نیازمندی‌های نظام بانکی در حوزه‌های پژوهشی، از ظرفیت‌های صاحب نظران فعال در این عرصه حداکثر استفاده را برد.

بر اساس این گزارش، در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری از افشین کتابفروش بدری؛ متصدی امور بانکی مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی موسسه اعتباری کوثر به عنوان پژوهشگر برتر سال ۹۶ با اهدای تندیس تقدیر شد.

تندیس و لوح تقدیر این جشنواره توسط ولی‌الله سیف؛ رییس کل بانک مرکزی و علی دیواندری؛ رییس پژوهشکده پولی و بانکی و با حضور جواد فهیمی‌پور؛ قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به افشین کتابفروش بدری اهدا شد.

افشین کتابفروش بدری دارای ۳ مقاله ISI، نگارش ۴ مقاله همایشی در حوزه پول و بانک و یک فقره تألیف کتاب با عنوان “سازمان ها و نهادهای پولی و مالی در ایران و جهان” است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3682
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)