جمعه 16 فوریه 2018 - 8:21

ابراز رضایت و قدردانی استاندار کرمانشاه از عملکرد بیمه آرمان

استاندار کرمانشاه در برنامه زنده “تیتر امشب” شبکه خبر از عملکرد و فعالیت‌های شرکت بیمه آرمان در رسیدگی به امور زیان‌دیدگان زلزله ابراز رضایت و قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه آرمان در برنامه تلویزیونی عملکرد این شرکت در ارتباط با زلزله کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان در برنامه زنده “تیتر امشب” شبکه خبر که عملکرد مسئولان را در زلزله کرمانشاه پیگیری می‌کند، ضمن قدردانی از مسئولان و دست اندرکاران در رسیدگی به امور زیان دیدگان زلزله از جمله استاندار کرمانشاه، گفت: مدیران و کارشناسان بیمه آرمان تا این لحظه بیش از ۲۰ هزار نفر ساعت برای بازدید، تشکیل پرونده و ارزیابی خسارات عظیم این حادثه تلخ تلاش بی وقفه کرده اند.

وی افزود: شرکت بیمه آرمان از ابتدای وقوع حادثۀ دلخراش در کنار عزیزان آسیب دیده حضور داشته و با ارسال اقلام مورد نیاز هموطنان در چند نوبت و حضور مدیران ارشد، سعی در انجام وظایف انسانی خود داشته است.

بیانیان با اشاره به وسعت ویرانی ها و وقوع پس لرزه های فراوان و مشکلاتی نظیر عدم امکان شناسایی آدرس‌ها یا دسترسی سریع به بیمه شدگان بدلیل تغییر آدرس و شماره‌های تماس که بیشتر متأثر از حجم وسیع تخریب زلزله بود، گفت: این مشکلات امکان پرداخت سریع خسارات را غیر ممکن کرده بود لیکن این شرکت در نهایت دقت و سرعت ممکن نسبت به بازدید و ارزیابی پرونده‌ها اقدام کرد و تا ۲۵ بهمن از مجموع ۱۱ هزار و ۶۰۰ پرونده خسارتی ارجاعی از بانک مسکن، نه هزار و ۴۰۱ پرونده ارزیابی و حواله خسارت صادر و به بیمه گذار اعلام شده است.

وی افزود: مجموع مبالغ خسارت پرداختی در مراحل مختلف نیز تاکنون ۲۶۸ میلیارد ریال بوده است.

بیانیان گفت: مبالغ سایر واحدهای خسارت دیده و ارزیابی شده تحت پوشش بیمه آرمان نیز طی حواله‌های مختلف به بیمه گذار اعلام و تامین اعتبار شده است که در روزهای آینده طی پیامکی به اطلاع کلیه بیمه شدگان عزیز خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه آرمان همچنین از اعلام آمادگی این شرکت برای رسیدگی به اعتراض بیمه‌شدگان در موارد معدود و امکان بررسی مجدد پروندها در کمیته مشترک با بانک مسکن به عنوان بیمه‌گذار خبر داد و گفت: بیمه آرمان تا جبران کلیه خسارات تحت پوشش در کنار مردم عزیز کرمانشاه است و اطمینان داشته باشندکه ارزیابی‌های انجام‌شده توسط کارشناسان رسمی دادگستری و ارزیابان مورد تایید بیمه مرکزی بوده و سیاست مدیریت کلان این شرکت نگاه ارفاقی و دست بالا در ارزیابی و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان است.

وی در پایان بار دیگر از حمایت‌های بیمه مرکزی به‌ویژه رییس‌کل و همچنین استاندار کرمانشاه و سایر مدیران ذیربط قدردانی کرد.

در این برنامه هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه نیز از عملکرد و فعالیت‌های شرکت بیمه آرمان در رسیدگی به امور زیان‌دیدگان زلزله ابراز رضایت و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4597
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)