شنبه 9 ژوئن 2018 - 14:59

بازدید مدیر امور استان‌های بانک ایران زمین از شعب سیستان و بلوچستان

حسینی گفت: وجود مطالبات غیرجاری علاوه بر افزایش ریسک بانک، باعث قطع ارتباط مشتریان و بانک می شود.

مدیر امور استان های بانک ایران زمین طی سفر به استان سیستان و بلوچستان به اتفاق هیات همراه از شعب این استان بازدید به عمل آورد و با شرکت در جلسات برگزار شده با کارکنان این شعب گفتگو کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران‌زمین، مدیر امور استان های بانک ایران زمین با حضور در شعب استان سیستان و بلوچستان در جمع کارکنان این استان گفت: با توجه به سرمایه گذاری قابل توجه بانک جهت تحقق شعار اولین بانک دیجیتال در افق ۱۴۰۰ باید نوع نگاه و تفکر بر پایه ارائه خدمات به شیوه نوین باشد و لازمه این دیدگاه افزایش اطلاعات همکاران صف است که کارکنان ضمن تجهیز اطلاعات خود، زمینه سازی مطلوب این شعار را فراهم کنند.

حسینی همچنین در زمینه فعال کردن کمیته های بازاریابی و لزوم تغییر بیان کرد: اعضای کمیته های بازاریابی شعب باید با اعتقاد قبلی و نگاه به سمت مشتری، ضمن شناسایی فعالان اقتصادی، نسبت به جذب منابع استان اقدام کنند.

وی در خصوص لزوم پیگیری مطالبات غیرجاری نیز بیان داشت: مطالبات غیرجاری در شرایط فعلی بانک باید به طور جدی پیگیری شود، وجود مطالبات علاوه بر افزایش ریسک بانک، باعث قطع ارتباط مشتریان و بانک می شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=5752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)