شنبه 20 اکتبر 2018 - 11:33

لزوم آگاهی بخشی در زمینه رمز ارزها

هم‌بنیان‌گذار استارتاپ پارس‌بیت گفت: کاربران باید بدانند در چه موضوعی در حال سرمایه گذاری هستند.

هم‌بنیان‌گذار استارتاپ «پارس بیت» با بیان اینکه پارس بیت به مدت یک سال و انجمن رمز ارزها به مدت ۷ ماه است که فعالیت می‌کند، گفت: ما در پارس بیت به معرفی رمز ارزها نیز می پردازیم چرا که آگاهی کامل و درستی در این زمینه وجود ندارد و معتقدیم کاربران باید بدانند در چه موضوعی در حال سرمایه گذاری هستند.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از فابانیوز، مهکامه شریف‌زاده؛ هم‌بنیان‌گذار استارتاپ «پارس بیت» درباره فعالیت های این کسب و کار اینترنتی در زمینه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، گفت: پارس بیت از مجموعه افرادی تشکیل شده است که با فناوری بلاک چین آشنا شده و به طور تخصصی وارد فعالیت در این زمینه شده‌اند و مطالعات و تحقیقاتی را در حوزه ایده پردازی در این زمینه انجام داده اند.

وی افزود: در حال حاظر کاربران مجموعه پارس بیت بیشتر به سمت خرید و فروش رمز ارزها رو آورده اند، این در حالی است که در ابتدای این امر شاهد هرج و مرج های بسیاری در کشور در حوزه خرید و فروش رمز ارزها بودیم، بنابراین تصمیم گرفتیم، به عنوان بخشی از فعالان در این حوزه نحوه صحیح خرید و فروش رمز ارزها و لزوم آگاهی بخشی به افراد در این عرصه پیش از ورود به آن را در قالب یک سایت طراحی و راه اندازی کنیم، در کنار تولید محتوا با هدف آگاهی بخشی در این زمینه، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را نیز در آن ارائه دهیم.

شریف زاده تاکید کرد: علاوه بر آن، ناآگاهی هایی که در این زمینه وجود داشت منجر به آن شد که ما به فکر راه اندازی انجمن رمز ارز ایران شویم، انجمن رمز ارز ایران، یک گروه تلگرامی است با حضور فعالان و متخصصان این حوزه. هدف ما در این انجمن به اشتراک گذاری ماهیت درست اطلاعات و انتقال درست آن به کاربران است، کسانی که از کیف پول های الکترونیکی و مبادلات در زمینه ارزهای دیجیتال اطلاعی ندارند و وارد یک دنیای مبهم در این زمینه می شوند نیازمند آن هستند که با مرجعی درست و صحیح و کارشناسی شده در این حوزه آشنا شوند.

وی با بیان اینکه، مترجمان متخصص در پارس بیت اطلاعات و اخبار و گزارش های صحیح در این حوزه را در سایت با مخاطبان و علاقه مندان به اشتراک می گذارند، افزود: کارشناسانی در سایت برای خرید و فروش رمز ارز در نظر گرفته شده اند که به صورت مجازی با افرادی که قصد خرید و فروش ارزرمزها را دارند ارتباط برقرار می کنند و مبادله در این زمینه انجام می شود.

وی با بیان اینکه پارس بیت به مدت یک سال و انجمن رمز ارزها به مدت ۷ ماه است که فعالیت می‌کند، گفت: ما در پارس بیت به معرفی رمز ارزها نیز می پردازیم چرا که آگاهی کامل و درستی در این زمینه وجود ندارد و معتقدیم کاربران باید بدانند در چه موضوعی در حال سرمایه گذاری هستند.

شریف زاده تاکید کرد: به دنبال ایجاد کمیسیون متخصصین و فعالان بلاک چین در ایران هستیم، تا به صورت ماهانه شاهد گردهمایی فعالان در این زمینه باشیم، سایتی در این زمینه در نظر گرفته شده است و در حال تکمیل اطلاعات مربوط به این سایت و سپس راه اندازی آن هستیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: برگزاری این نوع نمایشگاه ها می تواند ارزشمند باشد و در کشورهای مختلف دنیا نیز رواج دارد، چرا که متخصصان گردهم می آیند و به هم اندیشی و هم افزایی در حوزه های مرتبط با فناوری های نوین روز می پردازند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7325
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)