چهارشنبه 14 فوریه 2024 - 9:03

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی برگزار می‌شود

امسال تعداد 19 شركت در سطح تنديس، 40 شركت در سطح تقديرنامه براي تعالي و 15 شركت در سطح گواهي تعهد به تعالي، و در مجموع 74 شرکت اقدام به ثبت نام در ‌فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی کرده‌‌اند.

سازمان مدیریت صنعتی، بیست و یکمین همايش ملّی تعالي سازماني، را سه شنبه یکم اسفندماه 1402 با حضور مسئولین، مدیران ارشد و مدیران تعالی شرکت‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار می‌کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی همایش تعالی سازمانی با تكیه بر تجارب 20 دوره گذشته و با هدف ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان های دولتی و خصوصی به ویژه در حوزه کسب و کار و استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی با توجه به الگوهای تعالی سازمانی و در فضای تبادل و اشتراک تجربیات و یافته‌های مشترک برگزار می‌شود.

در این راستا مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی از سازمان‌ها و واحدهای حوزه‌های عمومی، ساخت و تولید، خدمات، سلامت و آموزش کشور دعوت نمود تا با حضور فعال خود در بیست و یکمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی، به سمت استقرار نظام‌های مدیریتی، نگاه سیستمی و جامع به فعالیت‌ها در مسیر تعالی سازمانی گام بردارند.

امسال تعداد 19 شركت در سطح تنديس، 40 شركت در سطح تقديرنامه براي تعالي و 15 شركت در سطح گواهي تعهد به تعالي، و در مجموع 74 شرکت اقدام به ثبت نام در ‌فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی کرده‌‌اند.

همایش تعالی سازمانی، قدیمی‌ترین و معتبرترین همایش رسمی و ملی کشور در حوزه تعالی است که علاوه بر دارا بودن نظام نامه از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مورد تایید سازمان ملی بهره‌وری است.

این همایش با مسئولیت سازمان مدیریت صنعتی توسط مرکز تعالی سازمانی به‌عنوان مسئول و مجری ارزیابی‌ها و برگزاری همایش ، با مشارکت وزارتخانه‌ها و سازمان‌های حاکمیتی به ویژه وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به‌منظور جاری نمودن تعالی سازمانی و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در کشور پایه‌گذاری شده و هر سال در هفته اول اسفندماه با حضور مسئولان کشوری و تقدیر از شرکت های سرآمد برگزار می‌شود.

بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی با حضور و ارزیابی عملکرد سازمان‌های معتبر و شاخص فعال در حوزه‌های فولاد و صنایع معدنی، صنایع پتروشیمی، فنی مهندسی، نفت و گاز، فناوری اطلاعات، بخش عمومی، بیمه، لاستیک، کاشی و سرامیک، شیمیایی، ساختمانی، بازرگانی، حمل و نقل و خودرو برگزار می شود و از برترین شرکت کنندگان در هر بخش بر اساس ارزیابی های منطبق با شاخص های مورد نظر تقدیر می‌شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13640
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)