رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه ، شایعات ایجاد شده برای برخی از موسسات وبانک ها جنبه تخریبی دارد، گفت: این موارد با واقعیتها سازگاری ندارد و از فضای باز مجازی علیه بانک ها استفاده می شود.
به گزارش نگاه اقتصادی از شبکه اقتصاد و بانک، علی دیواندری افزود: به عنوان مثال کلیپ پخششده در مورد یکی از شعب بانک پارسیان مربوط به بیش از یکسال پیش و زمانی که از بانک پارسیان خواسته شد تا برای پرداخت سپرده مشتریان با موسسه ثامنالحج همکاری و مساعدت کند.
وی ادامه داد : ضمن تقدیر از زحمات مدیریت بانک و پرسنل خدوم بانک پارسیان، نشر این کلیپ در این شرایط دور از انصاف و مصداق سوء استفاده از فضای باز مجازی است.
دیواندری اظهار داشت: خوشبختانه مشتریان و سپرده گذاران محترم هوشیاری بخرج دادند و به این قبیل فضا سازی های غیر واقعی و هدفمند توجهی نکردند.